Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Da jeg hentet sønnen min i barnehage tidligere i denne uken, så hadde han falt, grått litt etterpå, men at det hadde gått fint. Når vi kom hjem, så spurte jeg ham ut hva som hadde skjedd, og da sa han at han hadde vondt i munnen. Da ser jeg at ene tanne er grå, og to virker løse. Jeg ringde tannlegen, og fikk time 2 dager etterpå. Det sa de at 3 tenner var løse, og den enen mest sannsynslig måtte trekkes. Det skal følges med på tenene fremover. Dagen etter at jeg hadde vært hos tannlege, så dro jeg i barnehagen, og sa at de måtte passe litt ekstra på ham, og at han ikke skulle spise frukt/hard mat. Da snakket jeg med en bhg ansatt, og mens jeg gjør det, så kommer en bhg ansatt til og sier at jeg er i overkant hysterisk! Jeg ble ganske sint, og sa at du burde ha passet på barnet mitt bedre osv. Hva skal jeg gjøre? Hva hadde du gjort? Jeg skal levere en skademelding værtfall. Regner med det bruker man å gjøre, eller? Anonymous poster hash: fa2c3...d1e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Uff. Hørtes veldig rart ut av de ansatte! Anonymous poster hash: 1e71c...1ce
valkyrien Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Det kommer litt an på alderen til barnet. Er det melketenner eller permanente tenner? Med mindre tannlegen ba deg holde han unna hard mat, så er det litt hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå