Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Har vært på middag. Spist og kost oss. Dro hjem og la meg, og fikk plutselig veldig vondt i magen. Er som en stor stein som ruller rundt var på do (Sorry) men det gir seg ikke. Kvalm og ekkel :/ kan ikke ligge for da kommer det som kasta på meg! Føler meg ikke dårlig som ved omgangssyke, bare veldig veldig kvalm! Hva kan det være? Matforgiftning? Noen forslag? Anonymous poster hash: d9ff6...e69
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Hvis det er matforgiftning burde vel de andre i selskapet også bli dårlige..? Ellers er det akkurat slik du beskriver når jeg får vanlig magevirus. Plutselig vondt og kvalm. Har også hatt matforgiftning og det var hinsides grusomt, så du finner fort ut hvilken variant det er.. Anonymous poster hash: 0f6ec...b0d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Hvis det er matforgiftning burde vel de andre i selskapet også bli dårlige..? Ellers er det akkurat slik du beskriver når jeg får vanlig magevirus. Plutselig vondt og kvalm. Har også hatt matforgiftning og det var hinsides grusomt, så du finner fort ut hvilken variant det er.. Anonymous poster hash: 0f6ec...b0d Jo, sant nok, men det var fondue, og jeg mistenker at noe av kjøttet ikke var helt stekt. Sitter nå her, og venter i spenning :/ endelig barnefri og kan sove. Når jeg får omgangssyke er jeg alltid dårlig i kroppen først. Nå er det kun magen. Men klart, kan jo være en annen variant. Bråker bra i magen hvertfall :/ Anonymous poster hash: d9ff6...e69
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Glemte å føye til god bedring, for det tenkte jeg i alle fall! Håper det hele blåser over til bare en liten fjert i løpet av natten Anonymous poster hash: 0f6ec...b0d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Glemte å føye til god bedring, for det tenkte jeg i alle fall! Håper det hele blåser over til bare en liten fjert i løpet av natten Anonymous poster hash: 0f6ec...b0d Tanken som teller ;-) Takk! Anonymous poster hash: d9ff6...e69
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Har hatt akkurat det samme her. Mannen kom tidligere hjem fra jobb pga magevondt på torsdag. Igår kveld ble jeg litt dårlig og vondt i hodet. Har ligget i senga hele dagen. Etter middagen ikveld fikk jeg også akuttt vondt i magen når jeg gikk opp i 2.etasje. Fink ikke gå på do med en gang. Men har nå vært 2 ganger. Er litt bedre, men ikke god. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå