Gå til innhold

forelsket i feil person

Anbefalte innlegg

Skrevet

nemlig i en som er behandleren min(innen psykiatrien.).

Flørtingen pågår.

.Hjelp, vil ha han..!

Anonymous poster hash: 96623...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en behandler innen psykiatri driver og flørter med deg bør du snarest be om å bytte behandler!

Det er uproft av ham, for å si det mildt.

Det er det beste for både deg og ham om du får en annen behandler!

Anonymous poster hash: 8b6f0...154
Skrevet

Tror det er ganske vanlig? Å bli forelsket i behandleren sin. Psykologen advarer om det i starten av behandlingsopplegget mener jeg å huske..

Anonymous poster hash: 04de5...463

Skrevet

Tror det er ganske vanlig? Å bli forelsket i behandleren sin. Psykologen advarer om det i starten av behandlingsopplegget mener jeg å huske..

Han er ikke psykiateren min da..

Skrevet

Det er jo litt romantisk da ;)

Anonymous poster hash: 7ce0f...1fa
Skrevet

Først skriver du at du er forelsket i feil person, nemlig i en som er behandleren din(innen psykiatrien.). Deretter skriver du at han ikke er psykiateren din. Jeg skjønner ikke. Kan du oppklare?

Anonymous poster hash: c03d9...844

Skrevet

Hvis han er behandler vil han miste lisensen sin hvis han innleder et forhold til en pasient. Tipper du mistolker signalene hans.

Skrevet

Først skriver du at du er forelsket i feil person, nemlig i en som er behandleren din(innen psykiatrien.). Deretter skriver du at han ikke er psykiateren din. Jeg skjønner ikke. Kan du oppklare?

Han jobber på dette stedet. Et behandlingshjem er det nærmeste jeg kan utdype. Så han er vell en helsefagarbeider.

Jeg er skrevet ut derifra, men savner han sånn, Nesten så jeg har lyst til å legge meg inn igjen bare for å se han :wub:

.

Skrevet

Utskrevet! Da gjør han vel ikke noe galt om han dater deg? Ring han og spør om han vil ta en kaffe. Ikke noe å tape.

På den annen side kan du ha missforstått signalene hans. Han kan bare ha vært interessert i å gjøre jobben sin, som var å få deg frisk.

Skrevet

Utskrevet! Da gjør han vel ikke noe galt om han dater deg? Ring han og spør om han vil ta en kaffe. Ikke noe å tape.

På den annen side kan du ha missforstått signalene hans. Han kan bare ha vært interessert i å gjøre jobben sin, som var å få deg frisk.

Åja er det sånn det funker  :) Det visst jeg faktisk ikke.

Da skal jeg prøve å få kontakt med han snarest :)  Jeg er rimelig sikker på når noen gir litt mer oppmerksomhet enn vanlig, det kjennes i magefølelsen :wub:

Skrevet

Lykke til med kjærleiken :-). Skjønner hvordan du har det, og mange forhold har startet slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...