Gå til innhold

Nedpress, sterk svie og stikninger i underlivet.. Noen som har erfaring med såpass kraftige modningstegn allerede i uke 32?

Anbefalte innlegg

Dette har også pågått en del uker allerede, men er nå sterkere enn tidligere.

Noen som har hatt det slik? Som ikke har født prematurt? Og er det i så fall håp om at det roer seg ned slik at man slipper å ha det slik i 8 uker?

I går stakk og sved det slik der nede at jeg skrek til fordi jeg skvatt slik.. Trodde rett og slett at vannet kom til å gå. Er forresten 3.gangsfødende, ikke fått prematurt tidligere. Har ganske kraftige kynnere også, men det har jeg hatt med alle 3, så det bekymrer meg ikke nevneverdig.

Anonymous poster hash: 33f7f...96d

Fortsetter under...

joda, kjenner til det. Har hatt noe ala det samme siden uke 28. Venter nr 2 her. Ble sjekket for "modning" på fredag.. Null, niks & nada whatsoever.. Ikke moden en plass :o I dag er jeg 40+1, så jeg er heldigvis nesten ferdig, men er helt jævlig å tenke på at alle de vondtene jeg har gjennomgått i 12 uker(!!) ikke har gjort en dritt for meg :P Du har min fulle sympati.

Her var det såpass ille at selv ved jordmorkontroll så lurte hun nesten på om babyen var på vei ut for jeg skrek til flere ganger da babyen skrudde seg gooodt ned i bekkenet..  :blink:

For all del, kan være de har gjort noe for deg. 

Mer kynnere og slikt er vanlig når man er flergangsfødende.. Stikkingen kan skyldes press mot nerver som er ekstra ille når de beveger seg

Anonymous poster hash: f7366...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...