Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Lindmo nå. Anonymous poster hash: f73e1...9c7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Hvahvemhvor, hva skjedde? Anonymous poster hash: b7f79...e98
Soon to be mum Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Enig! Fantastisk dame med mye bra å si. Forfriskende med noen som endelig har en litt annen vinkling på et så alvorlig tema som kreft.
<3 2G <3 Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Lene Wirkeland? Spaltist i Tara, behandles for brystkreft.
Soon to be mum Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Fikk ikke med meg hva hun het, for jeg syklet inn i programmet etter at det var begynt, men det var en dame som nettopp har gitt ut en bok. Hun var ganske stor, og helt skallet (pga kreftbehandlingen) og hadde på seg en hårbøyle med blå blomst på. Skikkelig fargerik dame, men med et spesielt utseende umiddelbart. Jeg mistenker at det var grunnen for HI´s "oi" (men forhåpentligvis tar jeg feil), men jeg valgte med vilje å misforstå henne, fordi denne damen var utrolig kul og hadde som sagt mye bra å si om det å være syk og hvordan det føles og hvilke forventninger andre har til hvordan man skal og bør takle det. Jeg anbefaler dere alle å gå inn på NRK.no for å se dette programmet. Damen var gjest nummer to, så hvis dere ellers ikke er interessert, så trenger dere ikke se lenge for å få med dere henne.
Soon to be mum Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Lene Wirkeland? Spaltist i Tara, behandles for brystkreft. JA! Det var det! Bra du kunne hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå