Gå til innhold

Han har vært utro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare si det til noen... Fant em meld på tlf av en jente han har skrevet litt meld med på Facebook. Jeg har salt at jeg ikke ønsker at han skrev med hun, og det godtok han.

Not... Forrje helg mens jeg satt hjemme med ungene. Hva gjør man nå da? Skal man grine? Være lei seg? Likegyldig? sint?

Han ble hentet av stefaren. Aner ikke hvor han skulle... Bor på hans hjemsted. Fast jobb som gjør at det blir vanskelig med levering og henting av barn.

Hva gjør man nå?

Anonymous poster hash: ec956...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævla dritt liv :(

Du fortjener bedre!!! MEN finnes jo bare tullinger :(

Anonymous poster hash: e544f...655
Skrevet

Du har nok rett...

HI

Skrevet

Dytt...

Er kvalm, kald, varm og trøtt. Men å sove kan jeg bare glemme...

Skrevet

Møkkamenn (og kvinner) som er utro!!! Hater utroskap, og unner ingen det!! Har nok ikke så mange råd desverre.. Vil bare sende deg en klem, og håpe at du kommer deg gjennom dette!

Anonymous poster hash: 9ddc6...602

Skrevet

Jeg har vært der du er. Fant ut på en sms at han hadde vært utro.

Det er veldig vanskelug å reparere et forhold etter utroskap. Vi prøvde å få ting på rett kjøl i flere år og fikk blant annet hjelp på fvk osv.

I dag ANGRER jeg på at jeg ikke gikk med en gang.

Anonymous poster hash: 2e7af...02d

Skrevet

Huff... Ja, det er ikke noe kjekt. Han har sakt unnskyld. Men han vil ikke svare med på spørsmål fordi han ikke er "klar" i hodet.

Jeg går fra å være sint, likegyldig og trist. Jeg er tom, og jeg gruer meg til morgen dagen når ungene våkner. Jeg tenker i det ene sekundet at jeg kan komme over det, men så tenker jeg på hevn, også tenker jeg på hvor mye jeg hater hun som viste godt at vi var sammen. Jeg jobber med moren hennes, og det kjenner jeg vil bli et problem. Jeg vet heller ikke hvor mange som vet dette, men snart blir det vel allmenn kjennskap og da vil jeg bli "hun der". Jeg er redd for å bli ensom.

Vi har slitt en del fra før. Vi har ikke tatt vare på forholdet. Unger, jobb, hus osv. Jeg tror ikke jeg elsker han, heller. Men jeg trives godt med han. Vi snakker ofte om at vi skal prøve, men det blir bare med ord.

Herreguuuud! Hadde jeg bare hatt en knapp jeg kunne trykke på for å slippe å gå igjennom dette.

Skrevet

Forrige mann jeg var sammen med, fant jeg ut hadde fått barn med en annen, og han hadde holdt det skjult i 2 år.... Det var han jeg trodde var mannen i mitt liv, kunne dødd for han. Vi hadde en lidenskap sterkere enn alt jeg noen gang har opplevd. Var sammen i 6 år...og så skjedde det noe "overnaturlig" med hans tlf som avslørte at han kjørte i bilen m en annen dame og deres baby..... Trodde ikke at jeg kunne leve lengre...at livet ikke var verdt å leve mer uten han... Så vondt var det.... MEN, tiden hjelper, hvis du bruker den på rett måte. Det finnes andre! Det finnes trofaste menn! Det finnes ny kjærlighet! Det finnes mange "den rette". Du skal klare dette, men ta bare en dag om gangen. *klem*

Anonymous poster hash: b5166...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...