Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Kjøpte oss ny vaskemaskin i desember. I mars sluttet trommelen å gå rundt. Vi kantaktet butikken og fikk låne en maskin der til vi fikk service på vår. Men ingenting skjedde. Var inne på butikken å spurte flere ganger om de ikke skulle se på maskina vår snart. Siste gangen vi var inne og purret var vi ganske lei. Da viste det seg at butikken aldri hadde sendt videre til sevice-selskapet. De kom endelig å så på maskina vår denne uken, 7 mnd etter at den sluttet å virke. Var bare en reim som hadde falt av og de fikset det på 2 min. Gledet meg til å prøve maskinen i dag. Alt gikk fint frem til den skulle sentrifugere, da begynte den å bråke og vi ser at det er kjempe vått på gulvet. Tømte maskinen for vann og prøvde en gang til. Men vannet strømmet fortsatt ut. Så også at det har kommet mye "grus" fra steinen inni... Hva gjør vi nå? Må vi vente i flere mnd til? Kan vi kreve å få ny maskin? Anonymous poster hash: c4d49...aa2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Finn ut hvilket selskap som har service på det merket dere har og ring dem direkte. Det har vi gjort både med tørketrommel og vaskemaskin og vi har ordnet det direkte med dem begge gangene. Vi har ikke sendt inn vaskemaskin/tørketrommel i det hele tatt, men de har kommet hit og ordnet det. Husker ikke helt, men tror det tok maks en uke før det var fikset begge gangene. Anonymous poster hash: e0ffd...6b2
Edelweis Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Du kan såvisst kreve en ny maskin. i allefall hadde jeg krevd det!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Tusen takk for svar. Jeg har veldig lyst å bare kreve en ny. Men vet ikke om jeg har rett til det? Hi Anonymous poster hash: c4d49...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå