Papegøyeblomst Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 ...For om et par timer skal jeg møte en fyr for første gang og ha sex med ham, hehe :-)..Gleder meg, det blir gøy! Vi har sendt sms i flere mnd, han er supersøt og har kjempekølle ..Wish me Luck!!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 What ever Anonymous poster hash: ccd8c...929
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Kos deg! Det er sikkert vell fortjent! Anonymous poster hash: fd1db...cc9
Papegøyeblomst Skrevet 2. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2013 What ever Anonymous poster hash: ccd8c...929 Jada, jeg vet det ikke er så jævlig interessant, men hadde bare behov for å fortelle det til "noen", da jeg ikke har noen å prate med om sånne ting... Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 What ever Anonymous poster hash: ccd8c...929 Jada, jeg vet det ikke er så jævlig interessant, men hadde bare behov for å fortelle det til "noen", da jeg ikke har noen å prate med om sånne ting... Hehe Høres veldig billig ut og treffe en mann kunn for sex Anonymous poster hash: ccd8c...929
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 What ever Anonymous poster hash: ccd8c...929 Jada, jeg vet det ikke er så jævlig interessant, men hadde bare behov for å fortelle det til "noen", da jeg ikke har noen å prate med om sånne ting... Hehe Høres veldig billig ut og treffe en mann kunn for sex Anonymous poster hash: ccd8c...929 Slutt og døm! Kan ikke noen av oss få lov til å ha det litt gøy! Merke jeg blir provosert av folk som alltid skal ødelegge andres gleder! Kos deg!! Anonymous poster hash: fd1db...cc9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Lykke til! Er deg sikkert vel unt Anonymous poster hash: 0a3df...17c
MammantilNurket Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Kos deg "store køller" *knis* er stas.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 What everAnonymous poster hash: ccd8c...929 Jada, jeg vet det ikke er så jævlig interessant, men hadde bare behov for å fortelle det til "noen", da jeg ikke har noen å prate med om sånne ting... Hehe Høres veldig billig ut og treffe en mann kunn for sex Anonymous poster hash: ccd8c...929 Noen er bare for feige til og gjøre det selv, så da er jo andre bare billig... Og du frk prippen, skaff deg noe annet og gnage om..... Anonymous poster hash: b3385...239
MissMagica Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Oi, nam-nam, kos deg! Jeg vurderer også å gå i dusjen nå
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 Merker jeg er ganske misunnelig. I et forhold der vi har hatt sex 4 ganger hittil i år så skulle jeg gjerne vært i dine sko nå! Kos deg! Anonymous poster hash: e835f...372
Papegøyeblomst Skrevet 2. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 2. november 2013 Sex er digg og gøy, hvorfor skal jeg nekte meg selv det????
Eeniemeenie Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 ...For om et par timer skal jeg møte en fyr for første gang og ha sex med ham, hehe :-)..Gleder meg, det blir gøy! Vi har sendt sms i flere mnd, han er supersøt og har kjempekølle ..Wish me Luck!!! Haha, lykke til!! Har du aldri møtt han før?
Papegøyeblomst Skrevet 2. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 2. november 2013 ...For om et par timer skal jeg møte en fyr for første gang og ha sex med ham, hehe :-)..Gleder meg, det blir gøy! Vi har sendt sms i flere mnd, han er supersøt og har kjempekølle ..Wish me Luck!!! Haha, lykke til!! Har du aldri møtt han før? Niks! Er ikke første gangen jeg har møtt menn på nett for å ha sex med, men han her gleder jeg meg masse til å treffe.. Ha en fin kveld jenter, nå skal sminka og stayupsene på :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #18 Skrevet 2. november 2013 Hvorfor treffes om ett par timer?? ved midnatt? Anonymous poster hash: 5f87e...658
Eeniemeenie Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 ...For om et par timer skal jeg møte en fyr for første gang og ha sex med ham, hehe :-)..Gleder meg, det blir gøy! Vi har sendt sms i flere mnd, han er supersøt og har kjempekølle ..Wish me Luck!!! Haha, lykke til!! Har du aldri møtt han før? Niks! Er ikke første gangen jeg har møtt menn på nett for å ha sex med, men han her gleder jeg meg masse til å treffe.. Ha en fin kveld jenter, nå skal sminka og stayupsene på :-) Jaja, beskytt deg og vær forsiktig da!! Vet aldri hvem man treffer på fra nett...
Papegøyeblomst Skrevet 3. november 2013 Forfatter #20 Skrevet 3. november 2013 Da var jeg hjemme igjen :-) Knallbra sex, veldig ok fyr... I`m smiling
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #21 Skrevet 3. november 2013 Hyggelig å høre :-). Skal dere møtes igjen? Anonymous poster hash: e4091...8c6
Papegøyeblomst Skrevet 3. november 2013 Forfatter #22 Skrevet 3. november 2013 Hyggelig å høre :-). Skal dere møtes igjen? Anonymous poster hash: e4091...8c6 Tja, det vet man jo aldri, men hadde vært digg det :-) .. jeg har lite barnefri og han jobber 12-timers skift, så ikke så lett å få det til å klaffe sånn tidsmessig... men takk for hyggelig tibakemeldig, damer! Håper dere alle har hatt en deilig helg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå