Gå til innhold

for et KUPP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå handlet fleece/ullklær til hele familien. Søster, hennes mann, 3 barn. Mine 2 brødre og foreldre og mormor. Og 3 små søskenbarn. I tilegg handlet 6 fleecegensere for min søster, og en parkdress til datteren min på 4 år fra Stormberg siden min søsters samboer har rabatt der denne helgen i nettbutikken. Havna på litt over 1000 kr :D  Deilig å være nesten ferdig med julegavene! 

Anonymous poster hash: 2e33c...84b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nå handlet fleece/ullklær til hele familien. Søster, hennes mann, 3 barn. Mine 2 brødre og foreldre og mormor. Og 3 små søskenbarn. I tilegg handlet 6 fleecegensere for min søster, og en parkdress til datteren min på 4 år fra Stormberg siden min søsters samboer har rabatt der denne helgen i nettbutikken. Havna på litt over 1000 kr :D  Deilig å være nesten ferdig med julegavene! 

* min samboers søster

Skrevet

Så morsomt! Alltid hærlig med kupp!

Skrevet

Har nå handlet fleece/ullklær til hele familien. Søster, hennes mann, 3 barn. Mine 2 brødre og foreldre og mormor. Og 3 små søskenbarn. I tilegg handlet 6 fleecegensere for min søster, og en parkdress til datteren min på 4 år fra Stormberg siden min søsters samboer har rabatt der denne helgen i nettbutikken. Havna på litt over 1000 kr :D Deilig å være nesten ferdig med julegavene!

Jøss. Hvor var det så billig?

Anonymous poster hash: ae320...a8a

Skrevet

Har nå handlet fleece/ullklær til hele familien. Søster, hennes mann, 3 barn. Mine 2 brødre og foreldre og mormor. Og 3 små søskenbarn. I tilegg handlet 6 fleecegensere for min søster, og en parkdress til datteren min på 4 år fra Stormberg siden min søsters samboer har rabatt der denne helgen i nettbutikken. Havna på litt over 1000 kr :D Deilig å være nesten ferdig med julegavene!

Jøss. Hvor var det så billig?

Anonymous poster hash: ae320...a8a

Stormberg.no, men som sagt. Min samboers søster hadde 80% rabatt i nettbutikken denne helgen! Totalt kom egentlig alle varene på 5000 kr, men vi fikk de for litt over 1000 kr :) 

Skrevet

er stormberg så bra?

Anonymous poster hash: 6d7e7...486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...