Gå til innhold

Ammeinnlegg

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke og hvordan?? Har googlet men finner så mange motstridende svar, så greit å vite hvordan andre gjør det. Ull alene, engangs innerst og ull utenpå eller ull innerst og engangs utenpå? Er så redd for å bli sår.. Og hvor ofte bytte/vaske/lufte?

Anonymous poster hash: 30ea5...92c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ull-inlegg helt klart er best!! :)

men jeg måtte ha disse engangs-innleggene til melkeproduksjonen min hadde stabilisert seg, til melka ikke lakk så fælt helt i begynnelsen. Nå bruker jeg kun ull, har to sett, et svart og ett i hvitt med liten og stor "lapp"

Bytter ca etter 4-5 dager :)

Anonymous poster hash: 73b5b...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Avent sine engangsinnlegg innerst og ullinnlegg fra Spar Kjøp ytterst. Er fornøyd med det  :)

Bytter Avent flere ganger om dagen og ullinnleggene ca en gang i uken. 

Anonymous poster hash: 00d3f...662
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker dere ikke melk på det andre brystet når dere ammer? Kunne godt tenkt meg å bare bruke ullinnlegg, men ser for meg at det blir bare søl..

Anonymous poster hash: cfd70...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke bruke bare ullinnlegg, lekker som en sil. Bruker Natusan som jeg skifter flere ganger om dagen, og ull ytterst når jeg skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker engangsinnleg, som regel Libero sine fordi de er billige, og jeg bruker mange!

Chicco sine er langt bedre, så de bruker jeg når melken har stabilisert seg litt, og jeg lekker mindre. 

Ull bruker jeg utenpå engangsinnleggene hvis det er kaldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips om man lekker fra det andre brystet under amming (ikke prøvd selv, men hørt det funker): 

trykk på brystknoppen som skal slutte å lekke akkurat som du ringer på en dørklokke (press rett inn i et sekund eller to). Det skal stoppe lekkingen, vet ikke for hvor lenge..

Anonymous poster hash: 7a85d...bd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...