Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Del Skrevet 2. november 2013 Hvilke og hvordan?? Har googlet men finner så mange motstridende svar, så greit å vite hvordan andre gjør det. Ull alene, engangs innerst og ull utenpå eller ull innerst og engangs utenpå? Er så redd for å bli sår.. Og hvor ofte bytte/vaske/lufte? Anonymous poster hash: 30ea5...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg bruker bare tynne ullinnlegg, synes engangsinnleggene er fryktelige. Anonymous poster hash: 605b8...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Del Skrevet 2. november 2013 Ull-inlegg helt klart er best!! men jeg måtte ha disse engangs-innleggene til melkeproduksjonen min hadde stabilisert seg, til melka ikke lakk så fælt helt i begynnelsen. Nå bruker jeg kun ull, har to sett, et svart og ett i hvitt med liten og stor "lapp" Bytter ca etter 4-5 dager Anonymous poster hash: 73b5b...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg bruker Avent sine engangsinnlegg innerst og ullinnlegg fra Spar Kjøp ytterst. Er fornøyd med det Bytter Avent flere ganger om dagen og ullinnleggene ca en gang i uken. Anonymous poster hash: 00d3f...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #5 Del Skrevet 3. november 2013 Lekker dere ikke melk på det andre brystet når dere ammer? Kunne godt tenkt meg å bare bruke ullinnlegg, men ser for meg at det blir bare søl.. Anonymous poster hash: cfd70...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil! :D Skrevet 3. november 2013 #6 Del Skrevet 3. november 2013 Ull ytterst og engangs innerst (Natusan). Lekker fortsatt masse under amming (8uker), så blir vått med bare ull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarella og froskebarna Skrevet 3. november 2013 #7 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg kan ikke bruke bare ullinnlegg, lekker som en sil. Bruker Natusan som jeg skifter flere ganger om dagen, og ull ytterst når jeg skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
You can call me Dårris Skrevet 3. november 2013 #8 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg bruker engangsinnleg, som regel Libero sine fordi de er billige, og jeg bruker mange! Chicco sine er langt bedre, så de bruker jeg når melken har stabilisert seg litt, og jeg lekker mindre. Ull bruker jeg utenpå engangsinnleggene hvis det er kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #9 Del Skrevet 3. november 2013 Tips om man lekker fra det andre brystet under amming (ikke prøvd selv, men hørt det funker): trykk på brystknoppen som skal slutte å lekke akkurat som du ringer på en dørklokke (press rett inn i et sekund eller to). Det skal stoppe lekkingen, vet ikke for hvor lenge.. Anonymous poster hash: 7a85d...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 4. november 2013 #10 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg prøvde ull, men oh my..den satt seg fast siden jeg lakk. Au. Så her går det i engangs..natusan sine og libero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå