Gå til innhold

iPhone 5S eller Nokia Lumnia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hvem jeg skal kjøpe.

Er veldig opptatt av foto, derfor vurderer jeg Nokia siden det er helt sykt bra kamera på det....

Men er maaaange år siden jeg har hatt Nokia. Er det en bra telefon?

iPhone er iPhone lissom. Har jo sine fordeler det også.

Noen som har erfaringer dere vil dele??

Anonymous poster hash: 2c552...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokia henger ikke med innen smarttelefon og kan ikke måle seg med iphone. Er selv veldig glad i nokia, og ville ikke gå for iphone men samsung.Ville absolutt valgt iphone om de to var valget da.

Skrevet

Nokia henger ikke med innen smarttelefon og kan ikke måle seg med iphone. Er selv veldig glad i nokia, og ville ikke gå for iphone men samsung.Ville absolutt valgt iphone om de to var valget da.

Takk for svar. Ja, er det jeg lurte på. Hva slags smarttelefon Nokia er...

Jeg har Samsung Galaxy S3 nå og har lyst til å gå over til noe annet. :-)

HI

Skrevet

Det er vel ingen av smarttelefonene til nokia som når iphone til knærne dessverre. Men det kommer nok noe an på hvilke krav du har. Om du går fra samsung tipper jeg du blir skuffa av nokia.

Skrevet

Det er vel ingen av smarttelefonene til nokia som når iphone til knærne dessverre. Men det kommer nok noe an på hvilke krav du har. Om du går fra samsung tipper jeg du blir skuffa av nokia.

Ok, da er det nok store muligheter for at det blir iPhone. Kan ikke gå til en dårligere smarttelefon, det vil bare irritere meg... :-)

Takk for svar.

HI

Skrevet

Samsung s4 da?

Den har jo veldig bra kamera, å fantastisk skjerm. Har bare hatt Samsung selv, men har sammenlignet med iPhone. Samsung har jo mye bedre skjerm og kamera, 13 megapixel.

Anonymous poster hash: 8507b...705

Skrevet

iPhone!

Anonymous poster hash: ecffb...921

Skrevet

Jeg har Nokia og er kjempefornøyd! Det eneste minuset er at det ikke er alle apper som er laget til windowsphone enda, men de "viktigste" + flere til finnes. Er egentlig ikke noe jeg savner på den. Den har alt som andre smartphoner har, er lett og oversiktlig, kjapp i bruk og et kjempebra kamera! Jeg har også erfaring med iPhone, så tror nok jeg vet hva jeg snakker om også faktisk! ;)

Jeg vet det er flere som har hatt litt problemer med Windows 8 i starten, men det virker som de har løst problemene i operativsystemet i de senere oppdateringene.

Uansett hvilken telefon du går for, så tror jeg du blir fornøyd så lenge du velger en av toppmodellene. Men er kamera viktig for deg, så prøv ut/sammenlign bilder fra de ulike modellene før du handler. :)

Anonymous poster hash: 59f86...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...