Gå til innhold

Kynnere ved stress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

31 uker nå. Har stresset en del I dag, og vært litt frustrert å irritert. Nå har jeg så voldsomt med kynnere. De går liksom ikke over heller. Ikke vonde, men slitsomme. Magen blir helt hard og føles sprengt rett og slett. Gav seg ikke da jeg dusjet heller. Trodde de kom I intervaller og ikke varte så lenge I gangen. Det har det gjort før, men nå va magen  helt hard I en halvtime I strekk.

Anonymous poster hash: 67e24...1af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress kan gi kynnere ja. Legg deg på sofaen under et pledd, slapp helt av og la gubben ta seg av hus og hjem resten av dagen. I morgen slapper du av.

Hvis det ikke gir seg i løpet av kvelden, eller kynnerne blir vonde, bør du kontakte føden.

Skrevet

Ja - stress kan gi kynnere. Hvor lenge mellom hver?

Skrevet

Varierende. Kommer ikke regelmessig, men når jeg reiser meg for å gå over gulvet og tar inn og ut av vaskemaskinen, slike ting. I sted varte det som sagt en halvtime omtrent før det gav seg. Ikke smerter eller regelmessige tak, bare at magen blir stram og det føles slitsomt. Men har stresset en del I dag, så det er vel kanskje kroppens mate å gi beskjed om at jeg skal slappe av?

Anonymous poster hash: 67e24...1af
Skrevet

Jeg ville tatt en telefon til føden for sikkerhets skyld :)

Jeg fikk kraftige kynnere ca.5 uker før termin. Jeg fikk streng beskjed pr.telefon av JM om å ta to paracet, _legge meg_ og bli der en god stund. Jeg lå flatt fra lørdag kveld til mandag ettermiddag - og da ga det seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...