Gå til innhold

hvor full blir du av en liter øl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tåler så mye at det er flaut. Var På fest og drakk 2 liter, merka det ikke engang :/

Anonymous poster hash: 15810...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller nå? 2 liter øl er da ikke mye alkohol. Regner med det er vanlig øl med ca 4 % alkohol?

Anonymous poster hash: f77db...d27
Skrevet

Du tuller nå? 2 liter øl er da ikke mye alkohol. Regner med det er vanlig øl med ca 4 % alkohol?

Anonymous poster hash: f77db...d27

Åh, nå ble jeg glad! Synes "alle andre" blir full og glad av 3 halvlitere, mens jeg må hive innpå for å i det hele tatt merke det...

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

1 liter øl? Blir ikke full av det, bare i urinblæra. 

Kunsten er å drikke minst 0,8 liter før man går og tisser, da holder man lengre. Tisser du før første halvliteren er tømt, så blir du nødt til å tisse "hele tida". 

Skrevet

Nå som det er så lenge siden hadde jeg vel blitt ganske fin i formen av en liter, men før tålte jeg det nok ganske godt ;) 

Er 2 og et halvt år siden jeg tok meg en skikkelig fest :P  

Skrevet

Jeg tåler ingenting og hadde nok kastet opp av 2 liter øl :P Jeg blir ikke brisen, det sier bare pang så er jeg full. Later alltid som om jeg drikker mer enn jeg gjør, for jeg synes det er ufattelig flaut!!

Anonymous poster hash: 73703...a00
Skrevet

Hadde ikke kjent det i lilletånegelen en gang. hehe.

På et vanlig vors så drikker jeg ca 3 Corona, 1 flaske vin og noen drinker før vi drar ut på byen.

Skrevet

Du tuller eller? :P

Men NÅ , hadde jeg sikkert blitt full av en liter øl.

Før, drakk jeg en 6'pack alene mens jeg fikset meg, FØR vors. Så 8-12 øl på vors, så videre ut på byen, og 7-10 øl ute.. Huff. 

Skrevet

Hadde ikke kjent det i lilletånegelen en gang. hehe.

På et vanlig vors så drikker jeg ca 3 Corona, 1 flaske vin og noen drinker før vi drar ut på byen.

Kanskje vi skulle tatt en kveld å se hvem som tålte ment, haha :P

Hadde gått dårlig for min del. Drakk for første gang etter fødsel for 2 uker siden. Da ble det 4 lettøl, en flaske vin med 4,7%, og 2 0,4l vanlige øl på byen. Det holdt meg i fin form hele kvelden :P

Skrevet

Jeg drikker ikke, så jeg hadde sikkert kjent det, ja ;)

Skrevet

Jeg har drukket sjelden det siste året, men en liter øl kjenner jeg ingenting til, annet enn at jeg blir mett.

Skrevet

En liter øl er bare nok til at man blir mett av øl :P 

Skrevet

En liter øl er jo ingenting :) kan gjerne drikke 1-1,5 liter selv om barnet er våken, merker ingenting til det.

Anonymous poster hash: f4ba3...5b5

Skrevet

Jeg tåler så mye at det er flaut. Var På fest og drakk 2 liter, merka det ikke engang :/

2 liter, dvs fire halvliter bokser? Jeg blir brisen, men mer mett av øl, hvertfall så mye. 

Anonymous poster hash: 23a6a...f8b

Skrevet

Kjenner det, men har full kontroll.

Anonymous poster hash: 28625...fc4

Skrevet

Jeg er en lettvekter om dagen. Fikk en halv øl nå, og kjenner det allerede. To liter øl hadde vært drepen i dag :P Men det avhenger av dagsform. Nå er jeg smått sliten etter lang arbeidsuke og harde treningsøkter. 

Skrevet

1 liter øl er ikke så mye nei.. Men etter jeg fikk førstemann (nå 3 år), tåler jeg mye mindre! Før kunne jeg drikke 10-12 øl (flasker) og være i stooorform! Nå derimot er jeg FULL på 6 øl!

Anonymous poster hash: 4e657...f6b
Skrevet

Hadde jeg ikke kjent. Tåler ganske mye.

Skrevet

Kjenner det etter to halvlitere, men skal litt mere til for å bli full, ja. Hvis jeg tar en skikkelig tur på byen kan det bli noen øl før jeg må hjem ;)

Anonymous poster hash: 6a229...d59
Skrevet

Da er det nok jeg som har venner som tåler lite! Drikker som regel to flasker vin og 4 rusbrus før vi drar på byen...og da er jeg bare litt full! Men takk, da føler jeg meg ikke så hol!

Hi

Skrevet

Jeg drikker så utrolig sjelden, så jeg blir brisen av å snuse på en ølkork...

Skrevet

Jeg blir (nå for tiden) brisen på 1 liter øl. Det holder i lange baner med en hvitvinsflaske på en utekveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...