Gå til innhold

Hvor ofte treffer du beste venninna di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt mange venner men etter vi flyttet til ny by for seks år siden har jeg ikke funnet venner her. Tragisk :-(. Jeg er godt voksen men har et selvstendig yrke så treffer ingen gjennom jobb. Etter jobb er det treninger og lekser og slikt...

Men uansett. For en stund siden ble jeg kjent med ei på trening og vi har funnet godt tonen. Jeg kan snakke med henne om alt og vi har det morsomt sammen. Vi treffes ikke mer enn en gang i uka vel maks og det kan i travle perioder gå to tre uker. Men vi snakker oftere på tlf og sms'er nesten hver dag. Jeg vet hun er der for meg uansett og motsatt for henne. Men hva er vanlig?

Hvordan har dere det?

Anonymous poster hash: ee20c...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som oss, i perioder mer enn i andre. Men vi MÅ snakkes minst en gang i uken, selv på feire i utlandet så ringer vi :)

Skrevet

Vi treffes en gang i uka for en lang løpetur. Utenom det maks en gang pr mnd.

Anonymous poster hash: 889c3...37e

Skrevet

Har ikke sett henne på et år. Selvom hun har vært i byen 10 ganger siden det. Har fått baby, og hun har ikke engang kommet for å hilse på. Så kan vel ikke lenger kalle henne min beste venn...

Anonymous poster hash: 815d8...355

Skrevet

Har ikke sett henne på et år. Selvom hun har vært i byen 10 ganger siden det. Har fått baby, og hun har ikke engang kommet for å hilse på. Så kan vel ikke lenger kalle henne min beste venn...

Anonymous poster hash: 815d8...355

Huff så trist. Dessverre kan du vel ikke kalle henne venn i det hele tatt :-(

HI

Anonymous poster hash: ee20c...e99

Skrevet

Jeg har to stk. Den ene treffer jeg ca annen hver uke. Den andre varier veldig men kan fort gå 1 mnd. Før når begge gikk hjemme traff jeg henne flere ganger i uka, men nå har hun full jobb og mann og 2 barn så det er bånn gass.

Begge bor 1 time unna meg, og siden jeg er alene med barna i ukene begrenser det seg litt selv dessverre.

Skrevet

Har to stk.

Den ene, den jeg vil si er nærmest, ser jeg ca en gang i måneden, men skriver over nett minst annenhver dag.

Den andre bor i samme by, og har barn på ca samme alder, så vi sees minst en gang i uka, og snakkes hver dag.

Skrevet

Noen gang i året, hun bor i en annen by.

Anonymous poster hash: e6e30...a16
Skrevet

Snakker hver dag, men sees en gang i mnd ca.. Vi bor i forskjellige byer, men når vi bodde i samme by, møttes vi nesten hver dag.

hun er helt fantastisk :)

Anonymous poster hash: e8cb4...a2c

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Hver dag :-). Vi er naboer. Så vi treffes og er sammen hver dag. Mennene våre er også bestevenner, så vi er alle veldig mye sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...