Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Vi har hatt en sak gående vedr. endring av barnebidrag i lang tid. Først måtte vi vente i 6 mnd før saken ble behandlet. Etter mye frem og tilbake i noen mnd., sa NAV Forvaltning nei til endring av bidraget. Vedtaket ble klaget inn, og saken ble da sendt til NAV klageinstans som etter et par mnd ga NAV Forvaltning beskjed om å behandle saken på ny, fordi de ikke hadde tatt hensyn til en del vesentlige momenter. Nå har det igjen gått et 3 mnd uten at vi har fått noe svar fra NAV forvaltning. Vil det si at de igjen kan bruke et halvt år før de svarer? Er det liksom ingen grense for hvor lang tid dette tar? Det har snart gått et og et halvt år siden vi sendte første søknad. Anonymous poster hash: 10396...88e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Dessverre. NAV er NAV og de bruker den tiden de vil og ingen kan ta de på det. Anonymous poster hash: 63363...42b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Finnes det altså ingen maksgrense for hvor lang behandlingstid de kan ha? Anonymous poster hash: 10396...88e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Skal ikke si 100% sikkert nå, men det tror jeg ikke. Det er i hvert fall ikke prioritert på samme måte som feks foreldrepenger. Anonymous poster hash: 63363...42b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg ventet i nesten 1 år på å få behandlet min søknad om idrag gjennom navi.. Tror ikke de kan bruke så lang tid de vil.. Har du ikke fått et brev , der de har skrevet hvor lang tid det er ventet å ta? Anonymous poster hash: 8a5c9...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå