Gå til innhold

Julegaver, hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg kjøpe noe ti besteforeldre til min datter, på farssiden? Er ikke sammen med far. Han kjøper aldri noe til mine foreldre, men jeg har da gjort det til hans familie selv om det er slutt mellom oss. Hans foreldre + to søsken, altså tante og onkel tl jentungen. Prøver å være litt økonomisk i år da vi ikke har all verdens med råd. Får snart barnehagebilder av fireåringen, er dette nok å gi tror dere? 

Anonymous poster hash: 895e0...af2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehage bilder er hyggelig å gi og holder i massevis. Syntes ikke du behøver å kjøpe gave til dem fra barna. Syntes det er mannens ansvar.

Anonymous poster hash: 1d896...de9

Skrevet

Barnehagebilde må holde i massevis, kanskje sammen med en fin tegning eller noe annet barnet har lagd selv :)

Skrevet

Barnehagebilde og eventuelt noe jenta har tegnet eller malt må være strålende. Jeg synes ikke du trenger å gi gave, men det er sikkert hyggelig med en gave fra jenta.

Anonymous poster hash: 7831d...e37

Skrevet

Du MÅ ikke,men det er jo en superkoslig gest da. Trenger ikke koste mye, bare være en liten hilsen.

Barnehagebilde holder jo i massevis og andre år kan du kjøpe noe god sjokolade og få jenta di til å lage noe til dem. Jeg hadde blitt kjempeglad for det i deres situasjon i alle fall. :)

Anonymous poster hash: be3be...99b
Skrevet

Takk for svar! Får aldri noe tilbake, heller ikke fra hans familie. Men synes det jo er viktig å vise at vi ofrer dem en tanke ;) De er helt supre besteforeldre. Blir dessverre litt dyrt å kjøpe "dyre" gaver til faren hennes, hans samboer, hans foreldre og hans søsken. 

Skrevet

Hans side er hans ansvar. Det skal du holde deg langt unna. Men, ett barnehagebilde er koselig, mer enn bra nok gave :)

Anonymous poster hash: 01989...aa9
Skrevet

men får du "dyr gave" fra henne som faren hennes har kjøpt  da? Om ikke ,så hadde jeg jaggu ikke ofret å KJØPE gave til ham fra henne heller, men sørget for at hun laget en ting til ham istedenfor. :)

Skrevet

men får du "dyr gave" fra henne som faren hennes har kjøpt  da? Om ikke ,så hadde jeg jaggu ikke ofret å KJØPE gave til ham fra henne heller, men sørget for at hun laget en ting til ham istedenfor. :)

Overhodet ikke nei, får ikke det. Egentlig kommer vi ikke godt overens i det hele tatt, men prøver å være snill i julen om ikke annet :rolleyes:  Kan jo kjøpe de en hvit kopp som jenta kan tegne på? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...