Gå til innhold

Hvorfor så sjalu svigerinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om svigerinner her inne. Jeg har selv et anstrengt forhold til svigerinnen mi. Før jeg selv fikk barn hadde vi et helt ok forhold. Etter at jeg har fått de to barna mine har hun blitt avmålt, bedrevitende og kald overfor meg. Har stusset en stund over hvorfor det har blitt sånn? Muligens fordi hun fikk barn først, og hennes barn da var de eneste barnebarna, og nå må de dele oppmerksomheten med besteforeldrene med mine barn... Hun har også bare brødre, så muligens det var rart å få en svigerdatter inn i familien som mente litt om de samme tingene som henne? Ikke vet jeg. Hva tror dere, og har noen av dere lignende historier om sjalusi osv? 

Anonymous poster hash: 7355f...0c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du antar jo veldig mye om hennes følelser her.

Eneste jeg tenker om dette er st det er din versjon, hennes versjon, også er sannheten et sted i midten :)

Anonymous poster hash: cd0b7...b47

Skrevet

Mye antagelser her og gjetninger. Snakk med henne!!!

Anonymous poster hash: 1b376...3a9

Skrevet

Nå antar du mye, synes jeg. Kan du ikke spørre henne? Si f.eks at du synes dere hadde et bedre forhold før, og om det er noe spesielt som har skjedd..

Skrevet

Her er problemet sjalusi også - søsteren til mannen min er 38 og singel og noe fremdeles hos sin mor.

Hun er sjalu på mannen fordi han giftet seg og på meg fordi jeg har "alt" i hennes øyne.

Hun er utrolig slem mot meg, forsøker å ødelegge ekteskapet med løgner og manipulering. Forferdelig slitsom å leve med.

Anonymous poster hash: 611ac...a53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...