Gå til innhold

La tre 9 åringer passe 5 åringen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat inn etter fjelltur med ungene, men skulle gjerne hatt en kjapp løpetur selv. Det tar ca en time opp og ned det fjellet jeg løper på + 5 minutter med bil.

Er det forsvarlig å la tre 9 åringer være alene hjemme og ta seg av 5 åringen ? Rolige gutter alle sammen, og de sitter nå og spiller.

Ja eller nei ?

Er alene hele helgen, og føler jeg legger på med 5 kg hver dag om jeg ikke får trent...

De har telefon, og kan ringe meg om det er noe.

Anonymous poster hash: 0537a...059
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alle 4 er fornuftige og du stoler på dem, vil jeg si ja. Er de herjete, girer opp hverandre, uansvarlige osv ville jeg sagt nei.

Anonymous poster hash: eb2b2...605

Skrevet

Kommer an på barna, men i utgangspunktet ja.

Skrevet

Har snakket med de nå, og det var ikke noe problem at jeg tok en tur. Jada, vi kan passe lilebror :-) Digg !!!

De er veldig rolige og greie og herjer ikke.

Ut på tuuur !

Skrevet

Kom akkurat inn etter fjelltur med ungene, men skulle gjerne hatt en kjapp løpetur selv. Det tar ca en time opp og ned det fjellet jeg løper på + 5 minutter med bil.

Er det forsvarlig å la tre 9 åringer være alene hjemme og ta seg av 5 åringen ? Rolige gutter alle sammen, og de sitter nå og spiller.

Ja eller nei ?

Er alene hele helgen, og føler jeg legger på med 5 kg hver dag om jeg ikke får trent...

De har telefon, og kan ringe meg om det er noe.

Har du trillinger? Hadde ikke gjort det uten å spørre evt de andre barnas foreldre. Dersom det skulle skje noe, hadde jeg ikke ønsket at andres barn skulle ha det på samvittigheten hvertfall- Når vi har dratt på jobb og storebrødre skulle passe lillesøsken, har vi sendt hjem besøk.

Anonymous poster hash: 1e162...ba3

Skrevet

Tenkte samme selv. Er det trillinger eller lar du andres sine 9 åringer være alene og barnevakt??

Hadde forventet å bli spurt om min mening om jeg hadde sendt sønnen min bort til kamerat..

Skrevet

En av dem er min, den andre bor her i helgen og foreldrene er happy med at disse to passer lillebror litt.

Sistemann er en nabo og kamerat som kom innom, og han står jo fritt til å komme og gå som han vil så han har jo ikke noe ansvar for 5 åringen bortsett fra å oppføre seg når han er her. Foreldrene til denne gutten er klar over at vår er alene hjemme av og til, osm f ex etter skolen og er happy med det. Om lillebror også er hjemme har de egentlig ikke noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...