Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Se bort fra teksta her... Er det noen som husker hvilke film dette er bilde ifra?! Jeg husker jeg har sett den før, og syntes den var moro, men husker ikke hva den heter! Noen som kan hjelpe??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 I den senen her har hun fått greie på at mannen er utro, hun går hjemme, gråter, kjefter og drikker, mens hun tar alt han eier og har inn i bilen hans, til slutt heller hun alkohol over og tenner på.. Prøver desperat å huske hva den heter :-p
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Har ikke sett filmen, med det der er Angela Bassett så da er kanskje filmen "Waiting to Exhale" Waiting to Exhale Waiting to ExhaleV Waiting to ExhaleWaiting to Exhale Waiting to Exhale Anonymous poster hash: a2e2e...5fe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Har ikke sett filmen, med det der er Angela Bassett så da er kanskje filmen "Waiting to Exhale" Waiting to Exhale Waiting to ExhaleV Waiting to Exhale Waiting to Exhale Waiting to Exhale Anonymous poster hash: a2e2e...5fe Haha! Sorry at det kom så mange ganger, så ikke at det jeg allerede hadde skrevet la seg på ny linje, og enda en ny linje.... Anonymous poster hash: a2e2e...5fe
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 TUSEN TAKK!!!!!!! Var filmen jeg så etter dette :-D Blir det god film på syke meg i dag hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå