Gå til innhold

Hva gjør dere når dere har betalt en regning...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt må en betale purregebyr om en venter med å betale til etter en har fått purring. 

Nei, betalte 3 dager før jeg fikk purringen. 

Anonymous poster hash: 9596a...6ca

Du skrev 3 dager etter. Om du har betalt før purring så bør du kontakte de du har betalt til og bli enig om hvordan du skal løse det. 

Når en har betalt sent og noen har måttet ta jobben med å følge opp og sende purring, så må en bare betale. 

Annonse

Selvsagt må en betale purregebyr om en venter med å betale til etter en har fått purring. 

Nei, betalte 3 dager før jeg fikk purringen. 

Du skrev 3 dager etter. Om du har betalt før purring så bør du kontakte de du har betalt til og bli enig om hvordan du skal løse det. 

Når en har betalt sent og noen har måttet ta jobben med å følge opp og sende purring, så må en bare betale. 

Nei, skrev at jeg hadde betalt regningen litt for sent, og purringen feks. kom etter 3 dager..

I utgangspunktet må purregebyr betales når den opprinnelige fakturaen er forfalt, med mindre det står at man skal se bort fra purringen om man allerede har betalt. I verste fall kan det påløpe saksomkostninger som følge av at det går til inkasso. Ja, det høres kanskje merkelig ut for et purregebyr på kr 63, men slik er det faktisk! 

Anonymous poster hash: 93a36...0c5

Jeg betaler aldri purregebyret (og ja, jeg er ett skikkelig surrehue, så får ofte purringer :P)

De fleste velger da og se bort i fra purregebyr, noen sender en faktura på kun purregebyret (da betaler jeg)

Anonymous poster hash: 09e56...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...