Gå til innhold

Jeg skulle starte slankingen i dag, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så godtesyk! Og så vet jeg at det ligger masse sjokolade og potetgull i skapet. Hadde det ikke vært best å spise opp det, sånn at det ikke ligger og frister? Og heller starte slankingen i morgen?

Anonymous poster hash: 9c733...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spise litt i dag og litt neste helg? Eventuelt gi d til mannen?

Man KASTER ikke snop! :P

Skrevet

Kast det!

Regn ut hvor mange kcal det er er i snopet, da blir det lett å kaste det. ;)

Du vet at hvis du har det i hus, så spiser du det....

Anonymous poster hash: acc63...2b2
Skrevet

Kast det!

Skrevet

Det er lørdag, ta deg en liten skål med snop og så hiver du resten. Tar man en bitteliten smak så blir man på en måte litt "mettet", og man blir ikke helt desp om resten går i søpla. Om man som skikkelig godtesyk bare skal gå og hive det rett i søpla vil oppfattes som tortur :P

Anonymous poster hash: 2b734...c6f

Skrevet

Kast det hvis alternativet er at du spiser opp alt i dag. Ikke bruk kroppen din som en søppelkasse..

Skrevet (endret)

Spis deg kvalm på det i kveld og start slankingen i morgen med en lang gåtur. :P

Seriøst, når du har snacks liggende og du har kommet på ideen om å spise det så la det stå til. Kos deg i kveld og kast resten før du legger deg i kveld. Etter en sunn frokost i morgen så tar du deg en trimtur. Da får du lyst og motivasjon til å gå inn for slankende opplegg.

Lykke til :)

Endret av Love my son
Skrevet

Spis det du orker i helgen nå også begynner du på Mandag med tomme skap og nytt pågangsmot. :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 2d48b...639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...