Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Gikk for å legge meg som alltid, brukte litt tid på å søvne og sovnet til slutt. Plutselig våkner jeg av at panikken kommer, jeg tror jeg skal kaste opp, reiser meg opp, og kjenner at hjertet banker fortere, jeg svetter.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er helt alene.. Ringer mannen min ( han jobber nattevakt ), tar ikke tlf, så ringer jeg til svigermor, hun tar heller ikke tlf... Så ringer jeg mannen på nytt, mange ganger helt til han tar den, og til slutt fikk jeg tak i han, og han roet meg ned... Panikkanfallet varte i ca. 30min...jeg var helt alene...kl.01 om natten ringer jeg panisk til mange, men ingen tar tlf, det var helt for jævlig... Har opplevd å få panikkannfall mange ganger før, men denne gangen her var det verst.. Flere som sliter med panikkannfall? Hva gjør dere i den situasjonen? Anonymous poster hash: 0931e...45e
Skylander Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Gikk for å legge meg som alltid, brukte litt tid på å søvne og sovnet til slutt. Plutselig våkner jeg av at panikken kommer, jeg tror jeg skal kaste opp, reiser meg opp, og kjenner at hjertet banker fortere, jeg svetter.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er helt alene.. Ringer mannen min ( han jobber nattevakt ), tar ikke tlf, så ringer jeg til svigermor, hun tar heller ikke tlf... Så ringer jeg mannen på nytt, mange ganger helt til han tar den, og til slutt fikk jeg tak i han, og han roet meg ned... Panikkanfallet varte i ca. 30min...jeg var helt alene...kl.01 om natten ringer jeg panisk til mange, men ingen tar tlf, det var helt for jævlig... Har opplevd å få panikkannfall mange ganger før, men denne gangen her var det verst.. Flere som sliter med panikkannfall? Hva gjør dere i den situasjonen? Anonymous poster hash: 0931e...45e Jeg pleier å si til meg selv "det går bra", så pleier jeg å "koble ut hjernen" og heller fokusere på at jeg puster godt inn og ut. Funker til meg
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg får uforklarlige pannikkannfall om nettene og av og til på butikker. Nå skjønner jeg logisk hva som skjer ( en dør ikke av det) men føles grusomt der og da. Jeg bruker pusteteknikk og går vekk fra situasjonen. Feks på butikk går jeg utenfor og får samlet meg og får frisk luft. Prøv å tenke rasjonelt. Skjer det om natten så går jeg vekk fra soverommet, tar meg et glass vann og puster godt og rolig. Det går over. Kanskje du skulle fått hjelp av psykolog? Anonymous poster hash: 66c6e...e38
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Jeg har prøvd å tenke at det ikke er noe farlig når det skjer, men jo mer jeg tenker det, jo mer brer panikken seg over meg og hjerte banker fortere. Gjør så godt jeg kan å ikke tenke så mye, men alt det jeg er redd for kommer i hodet mitt, selv om jeg ikke vil det. Neste gang skal jeg prøve å stå opp å gå fra soverommet, som du over meg sier. Prøve det også, takk! Anonymous poster hash: 0931e...45e
dompa Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg prøver å puste og tenke på noe annet. Men når det svartner for meg må jeg bare sette meg ned uansett hvor jeg er og ta hodet under knærne hvis du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Jeg slet mye med panikkangst tidligere, og det som gjorde det bedre for meg, var å fokusere på pusten. Puste godt inn, kjenne at den kommer ned i magen og så rolig ut. Hvis du har mulighet, legg deg ned og legg hånda på magen, og kjenn at magen fylles med pusten din. Håper dette hjelper, det er vondt å ha angst! Anonymous poster hash: c0cd7...0d1
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Send gjerne meg en pm om du vil snakke om angst og panikk anfall..har hatt dette lenge selv men er nå kvitt angsten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå