Gå til innhold

Den nye skylander Swapforce - noe for en 9 åring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir den for barnslig ?

han er glad i å spille, og jeg vet flere av kameratene hans skal selge de gamle skylanderene sine og kjøpe den nye.

Sitter her og skal bestille julegave fra min mor til ungene. Lettere til 5 åringen gitt.

Anonymous poster hash: 82c8d...a2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får da vel inntrykk av om det er noe han ønsker seg eller ikke? Du kan jo spørre han også om skylander er liksom det store for tiden på skolen, å om han synes det ser kult ut. :) Min er 7 snart 8 og elsker skylander. Må innrømme at til og med jeg er ivrig og har hatt shoppemani når det gjelder figurer til spillet :)  B)

Skrevet

Her spiller 9 åringen disney infinity! Det er vist mye kulere enn skylanders. (Mye færre figurer å kjøpe og!)

Men 9 åringen får skylanders swap til jul, selv om han har de to andre spillene og. De gamle figurene kan brukes på den nye portalen. Men de nye figurene kan ikke brukes på den gamle, så her selges ikke figurer (tror ingen ville kjøpt de heller)!

Anonymous poster hash: 1b0b4...ef4

Skrevet

Spør han:) Her var skylanders råkult i 4.kasse. Nå i 5. klasse er det superbarnslig :P

Skrevet

Spurte han, og han mente at det spille var vel mer for lillebror. Så da bestilte jeg det til minsten i stedet for lego.

De var utsolt for Infinity som jeg hadde tenkt å kjøpe til han, men får se etter det et annet sted. Det ønsker han seg ihvertfall. I tillegg til GTA med 18 års grense, som ikke skal inn i mitt hus så lenge han er under 15.

HI

Anonymous poster hash: 82c8d...a2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...