Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hvor ofte gjør dere det? Jeg kan bare barbere når hårene har kommet godt ut igjen. Om jeg prøver meg 1-2 uker etter sist barbering får jeg vondt. Ikke etter barbering men underveis. Så kjedelig med hår som "stikker", og vil gjerne kunne barbere oftere. Tips? Anonymous poster hash: 4f54d...707
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Jeg barberer en gang i uken. Men jeg blir ofte sår og får nupper. Da særlig i bikinilinjen, hvor undertøyet "gnager". Jeg synes det er ubehagelig med hår, de klør når de kommer ut, og føles urenslig... Så jeg barberer selv om det er ubagelig et par dager etter barbering. Det eneste tipset jeg kan komme med, er å barberer med hårene, og ikke mot. Du får ikke tatt "stubbene", men det er i hvert fall ikke langt. Barberer jeg mot hårene, blir jeg supersår, og får masse inngrodde hår jeg mål lokke frem med med pinsett... Anonymous poster hash: c9044...bf8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 hver 3 dag ca Barberer med hårene som regel jeg også, har du skarp nok høvel så tar dette ganske mye. Anbefaler faktisk å kjøpe engangshøvler (billig) for da får du nytt bla hver eneste gang, og mye mindre nupper/irritasjoner... er verre når du kjøper Venus sine, da kan man ikke kaste de etter 2 ganger føler jeg.. Anonymous poster hash: d2df0...8ec
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Jeg barberer annenhever dag. Har gjort det i flere år så huden er vant til det. Tar lang tid før det skjer. Smør på en salve som heter Helosan (apoteket) etter barbering. Den gjør at huden ikke blir så nuppete. Anonymous poster hash: fb52f...e1c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Takk for tips Anonymous poster hash: 4f54d...707
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 I min "ungdom" barberte jeg ca annenhver dag. Etter en stund ble huden herdet og jeg sluttet å få irritert og sår hud. Nå barberer jeg meg sjeldnere. Kanskje annenhver uke. Hvis det går for lang tid mellom barbering blir jeg sår igjen. Anonymous poster hash: d4aef...346
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Jeg skal komme med verdens beste tips som jeg fikk av en vennine: pure shea butter, den hvite typen. Smør på etter barbering. Og på eksem. Og om det kløe. Og på sår. Vidunderprodukt.. Anonymous poster hash: a9ea9...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå