Gå til innhold

Min samboer er sjalu på min venninne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig sier jeg bare!!

Vi er godt voksne begge to...har vært sammen i 15 år og har tre barn. Jeg ble kjent med en dame for et halvår siden og vi er blitt gode venner. Vi treffes ikke så ofte for begge er opptatt på hver sin kant men kanskje en til to ganger i mnd. Men vi prater endel på tlf...og mannen er sjalu!! Han blir sur når hun ringer og jeg sitter i tlf...men han gjør det lett med sine kompiser. Han sa her en dag om det var noe på gang mellom oss...jeg trodde jeg skulle svime av. Han burde jo være glad jeg har fått en god venninne men nei. Hun ville komme på besøk neste uke og nå gruer jeg meg til å si det til han. Han kommer garantert ikke til å ville være hjemme engang. Å ikke treffe henne på grunn av han er ikke noe alternativ for hun er min beste venn men det er jo tragisk oppførsel av han.

Tips?

Anonymous poster hash: e397a...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei han kjenner fra før, uten å ha sagt noe til deg om det?

Anonymous poster hash: 24aa2...682
Skrevet

Han er kanskje litt utsultet på positiv oppmerksomhet fra deg? :)

Skrevet

Høres ut som elskerinnen hans..

Anonymous poster hash: 06707...cc0

Skrevet

Min far var også sånn mot min mor, men han ble sjalu på oss barna (som nå er voksne). Han sa vi utnyttet henne osv, og kunne finne på å nekte henne å dra ut uten ham (på f.eks shoppingtur eller kafebesøk bare oss jentene) ol... 

Det viste seg at han hadde en depresjon gående. Han visste det ikke selv engang. Han begynte på antidepressiva og er nå en helt annen mann. 

Anonymous poster hash: cce42...7c8
Skrevet

Min far var også sånn mot min mor, men han ble sjalu på oss barna (som nå er voksne). Han sa vi utnyttet henne osv, og kunne finne på å nekte henne å dra ut uten ham (på f.eks shoppingtur eller kafebesøk bare oss jentene) ol... Det viste seg at han hadde en depresjon gående. Han visste det ikke selv engang. Han begynte på antidepressiva og er nå en helt annen mann.  Anonymous poster hash: cce42...7c8

Signerer den og. Kan godt være depresjon. Husker mannen min ble helt rar da søsteren min kom på besøk og vi gikk ut på kino og shopping en kveld. Spurte han om det senere, og da sa ham at han var deprimert....

Anonymous poster hash: 6a513...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...