Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Noen som vet hva jeg kan bruke min gat til ? Sykehusansatte Anonymous poster hash: d5892...737
hit og dit Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Timelister, lønnslipp, turnus. Oversikt over fraværsdager.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Ok. Takk skal begynne på sykehus på mandag, og hun snakket veldig mye om min gat. Men snakket som om jeg burde vite hva det var dumme meg sa ikke noe Anonymous poster hash: d5892...737
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Timelister, lønnslipp, turnus. Oversikt over fraværsdager. Og ikke bare oversikt over fravørsdager, men der jeg jobber søker man om all ferie, permisjon ol i MinGAT også. Vi har også nettopp fått en helt ny versjon hvor man må hå inn å signere på alt av sykefravær når man er tilbake på jobb, som dokumentasjon i stedet forårsaket levere inn feks egenmeldingsskjema feks. Anonymous poster hash: 1f15e...5bc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Timelister, lønnslipp, turnus. Oversikt over fraværsdager.Og ikke bare oversikt over fravørsdager, men der jeg jobber søker man om all ferie, permisjon ol i MinGAT også. Vi har også nettopp fått en helt ny versjon hvor man må hå inn å signere på alt av sykefravær når man er tilbake på jobb, som dokumentasjon i stedet forårsaket levere inn feks egenmeldingsskjema feks. Anonymous poster hash: 1f15e...5bc Hos oss ligger heller ikke lønnsslippen i dette programmet, men i et annet program som heter personalportalen. Anonymous poster hash: 1f15e...5bc
hit og dit Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Vi fikk lønnslippen på den, tungvindt med to systemer da.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Vi fikk lønnslippen på den, tungvindt med to systemer da. Jepp, skulle gjerne bare hatt et system. Men personalportalen inneholder veldig mange andre ting også, som ikke GAT har. Anonymous poster hash: 1f15e...5bc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Vi fikk lønnslippen på den, tungvindt med to systemer da. Jepp, skulle gjerne bare hatt et system. Men personalportalen inneholder veldig mange andre ting også, som ikke GAT har. Anonymous poster hash: 1f15e...5bc Jobber du på Riksen? Vi har lønnsslippen i personalportalen, veldig tungvint at det ikke er i MinGat Anonymous poster hash: 4e362...54e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Vi fikk lønnslippen på den, tungvindt med to systemer da.Jepp, skulle gjerne bare hatt et system. Men personalportalen inneholder veldig mange andre ting også, som ikke GAT har. Anonymous poster hash: 1f15e...5bc Jobber du på Riksen? Vi har lønnsslippen i personalportalen, veldig tungvint at det ikke er i MinGat Anonymous poster hash: 4e362...54e Nei, men jeg jobber på et annet sykehus i helse sør-øst. Alle sykehusene i helseforetaket har vel de samme systemene vil jeg tro. Anonymous poster hash: 1f15e...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå