Gå til innhold

Bobler over :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa positivt på Tirsdag 8 dpo, og har sååå lyst og fortelle. Men min kjære er borte på jobb, og vil ikke fortelle NOEN andre før minst 12 uker.

Åh, som jeg gleder meg til og fortelle det til den kommende pappaen, spesielt siden dette er hans ønskebarn :D

Sprekkferdig hver gang vi snakker i tlf.

Måtte bare fortelle det her, selvom anonym, føles det mere virkelig :P

Flere som ennå ikke har fortalt det til noen??

Anonymous poster hash: 45473...e07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg ble gravid skulle jeg vente til uke 12, men mistet jeg og hadde ingen å dele sorgen med. Så de neste graviditetene fortalte jeg det til noen få nære. Det har vært riktig for meg. I tillegg er jeg dårlig i starten og da er det godt å få litt ekstra omsorg fra de nærmeste (foreldre og noen gode venninner). Nå hopper jeg straks over i 2.trimester og gleder meg til å fortelle resten av verden.

Anonymous poster hash: 884e9...b4d

Skrevet

Jeg har fortalt det til en veldig nær person, i tillegg til at samboer selvfølgelig vet det. Vi har også planer om å fortelle det til de som venter sitt første barnebarn, og det er mulig vi gjør det på farsdagen :) Det er noe i det dem sier; gleder dobles og sorger halveres.. :)

Anonymous poster hash: 0b717...8eb
Skrevet

Her er det bare mannen min som vet det. Ingen andre får vite det før julaften, da begynner jeg på andre trimester. Men det er virkelig ikke lett å ikke si noe når dette er det eneste som er i hodet på meg for tida  :P

Skrevet

Har ikke sagt det til noen enda, venter til i morgen med å fortelle det til samboer, han er så opptatt frem til da. Er 5+2 idag :) Gleder meg så ekstremt, og har egentlig lyst til å hyle det ut til alle! Men noen få må få vite det før 12.uke da vi skal på langtur. Ellers blir det juleoverraskelse, kan ikke tenke meg noe koseligere enn å vente med nyheten til vi kommer hjem til jul <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...