Gå til innhold

Hva har du på deg i kveld ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker saft og har på meg mitt favorittantrekk - tights og svart singlet:)) vurderer å lage noe mat til kvelds, men lite som frister for tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa kosebukse og hvit singlet. Koser meg med rødvin og smågodt. Herlig kombo er det ikke?? ;)

Anonymous poster hash: 12b13...6b0
Skrevet

Sort blondetopp og skjørt. Drikker grønn farris. Spiste litt sjokolade tidligere og lurer på om jeg skal lage meg en kopp te og krølle meg i sofaen med en god bok.

Spenning i høysetet, med andre ord...

Skrevet

Hvor varmt er det hos dere som sitter i singlet? Jeg sitter jeg med ullklær, teppe og varmepumpa på fullt, men fryser alikevel.

Anonymous poster hash: 6379f...0bd
Skrevet

Klubb Adidas genser og en grå bukse.. Spist salt sild og nå er jeg kvalm.. Hehe

Skrevet

Jeans å en stripete singlett. Spiste noen sjokolade biter og ei skål med cherrios :/

Skrevet

Grå joggebukse, sort trøye og har spist taco med julebrus å drikke.

Anonymous poster hash: 23e7b...b11

Skrevet

Røde bukser og en blå og hvit rutete skjorte. Helt utrolig ettersom jeg vanligvis for lengst har inntatt joggis på denne tiden av døgnet! Drikker chianti. Blir snart senga siden jeg tror det er jeg som skal opp med tassen i mårra.

Skrevet

Hvor varmt er det hos dere som sitter i singlet? Jeg sitter jeg med ullklær, teppe og varmepumpa på fullt, men fryser alikevel. Anonymous poster hash: 6379f...0bd

tipper 26 grader inne i stua. Nettopp slått av gassovnen :P

Skrevet

Nå ligger jeg faktisk naken under dyna i senga, om det er av interesse...

Skrevet

Lilla joggebukse, lilla genser og ullsokker :)

Er kjempemett etter å ha laget meg biff helt for meg selv, og jeg hadde julebrus til ;)

Skrevet

ullsokker, ullbukse (funnet Janus ullbukse til voken og elsker den) og en ullgenser. Drikker max og spiser smash.....

Anonymous poster hash: fde1d...4a1
Skrevet

Joggebukse, god genser, spiser melkesjokoladekjeks og drikker øl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...