MammantilNurket Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 og spiser du noe godt? Jeg har på meg rosa pysjamas med leopardmønstrede (!) bukser og tøfler. Drikker cava og spiser pottiss
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Blå jeans, hvit singlet med hvit bluse utenpå. Har spist gele av Fun Light og lett-iskrem, samt litt mørk sjokolade. Drikker pepsi max.
SmellyCat Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Har dusja. Krøpet inn i en rødrutet pysjbukse, tøfler og en hvit singlet. Spiser sjokkis
MissMagica Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Blå joggebukse og svart singlet... Spiser ikke noe akkurat nå, men har drukket en cider og har et par til stående i kjøleskapet. Så vet du det
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Sort hotpants, singlet uten bh. Spiser dumle og drikker melk. Sitter i sofaen og ser på tv. Trøtt! Anonymous poster hash: 64cc8...6e9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Ligger i senga. Har ikke på meg klær. Er trøtt og gruer meg til nok en natt med minimalt med søvn og våken baby. Spiste smågodt før jeg la meg God natt..gjesp Anonymous poster hash: af241...372
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Blå jeans, mellombrun genser med skjorte inni, tjukklabber. Spist potetgull som jeg ikke tåler. Spist mørk sjokolade som jeg tåler masse av. Anonymous poster hash: afa29...13c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Rosa superundertøy💗 Anonymous poster hash: 082b6...9f4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Grå joggebukse, stripet genser og hvite ankelsokker. Har nettopp stappet i meg masse stratos spragleknas. Ska snart ta turen til godteskapet for å se etter mer snadder:0) Anonymous poster hash: d62bb...8b7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Rosa superundertøy Anonymous poster hash: 082b6...9f4 Hva er det tegnet bak der? Den firkanten? Anonymous poster hash: 64cc8...6e9
Jojo x3 Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Svart bukse, singlet, kosegenseren (uten bh) og spiste nettopp en sunn daddelsjokoladebit....går nå for å hente skikkelig sjokolade
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 En av mannens boxere, ullsokker, en oversize svææær hettegenser og ullpledd drikker cola og spiser skumbananer venter på fortsettelsen av the voice. Anonymous poster hash: 2c2e9...c74
Elsker livet Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Jeg har to ting. En sort pen bomullstopp og en stygg marinefarget tights. Spiser ingenting godt, er mett.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 En rutete nattabukse og en grå genser som hører til. Nettopp hatt meg en kaffikopp, måtte ha litt sjokolade til Anonymous poster hash: 9e364...ca1
lUmlUm med tulla si Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg tok meg et etterlengtet bad i stad, og etter det stupte jeg i en rosa, hvit og grå/grønn rutete pysjbukse, og en hvit topp. Og en hipster, selvfølgelig. Sort, tror jeg (husker ikke helt...). Behå lot jeg ligge på badet, og det tok mannen maks to sekunder å finne ut, og å fortelle meg at toppen min er gjennomsiktig. Og jeg tror neppe det var navlen han siktet til at han kunne skimte... Mannen disket opp med eple og bringebærsmoothie, og i stad hadde jeg myntete med en sukett. Jeg kjesker noe voldsomt på godteposen som ligger i kjøkkenhylla da... Men ettersom ingen kom på døra på på halloween, ble det til at jeg spiste en godtepose da også, så jeg får prøve å holde meg unna. Endret 1. november 2013 av lUmlUm med tulla si
frk Nilsen Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Sort skjortekjole, mosegrønn cardigan - mangler bare forkle så ser jeg ut som jeg jobber på en diner Drikker en nydelig og fyldig Tommasi Skal straks se Dr.Who
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Ullsokker, ullstilongs, ullundertrøye og ullpledd over. Grisekaldt her i kveld! Drikker grønn te og spiser noe kjeks jeg fant i skapet. Tror de kanskje er litt gamle for de smakte litt rart? Anonymous poster hash: 70de7...2cb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 En kjole med mønster i sort, hvitt og rødt + en rød dressjakke. Spiser ingenting godt nå, er utrolig nok ikke fristende. Spiste favorittretten din, taco, i sted. Anonymous poster hash: 3646c...a19
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 Gråsvart jeans-leggings. Gråmelert t-skjorte med inkatrykk, og oversize mørkegrå cardigan over. Vanlig undertøy, BH og truse. Spiser rester av halloween-godteri. Bittesmå pakker med "Love Hearts". Og skal snart lage et glass med C-vitamindrikke, sånne fra brusetabletter. Liker syrlig-søte saker som bruser! Anonymous poster hash: 3ce6c...cf8
skyblue Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Drikker øl og har på meg harembukse og Kaizers t-skjorte 👍❤
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. november 2013 #21 Skrevet 1. november 2013 Joggebukse og hvit singlet. Drikker brus og venter på mannen som er å shopper sjokkis
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #22 Skrevet 1. november 2013 Lyserosa joggebukse med sølvstriper, og burgunder-lilla genser det står #goodlooking på. Intet undertøy. Satt nettopp å spiste rett av lollipop-boksen istad, men forfrøs nesten tunga Anonymous poster hash: 208fb...ac3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #23 Skrevet 1. november 2013 Nå løy jeg! Det er en pysjbukse Anonymous poster hash: 208fb...ac3
Kathrine. Skrevet 1. november 2013 #24 Skrevet 1. november 2013 Før eg la meg med liten som ikkje finne fred uten mamma; vanlig blå dongeribukse og brun genser. Åt ostepop og drakk cola zero.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #25 Skrevet 1. november 2013 Jeansleggings, turkis topp, hvit singlet, svart string og svart ammebh. Spiser smågodt fra europris og fra Sverige, og drikker Pepsi max. Anonymous poster hash: def49...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå