Gå til innhold

Hva har du på deg i kveld ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og spiser du noe godt?

Jeg har på meg rosa pysjamas med leopardmønstrede (!) bukser og tøfler.

Drikker cava og spiser pottiss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå jeans, hvit singlet med hvit bluse utenpå. 

Har spist gele av Fun Light og lett-iskrem, samt litt mørk sjokolade. Drikker pepsi max. ;)

Skrevet

Har dusja. Krøpet inn i en rødrutet pysjbukse, tøfler og en hvit singlet. Spiser sjokkis :D

Skrevet

Blå joggebukse og svart singlet... Spiser ikke noe akkurat nå, men har drukket en cider og har et par til stående i kjøleskapet. Så vet du det ;)

Skrevet

Sort hotpants, singlet uten bh. Spiser dumle og drikker melk. Sitter i sofaen og ser på tv. Trøtt!

Anonymous poster hash: 64cc8...6e9
Skrevet

Ligger i senga. Har ikke på meg klær. Er trøtt og gruer meg til nok en natt med minimalt med søvn og våken baby.

Spiste smågodt før jeg la meg :)

God natt..gjesp

Anonymous poster hash: af241...372

Skrevet

Blå jeans, mellombrun genser med skjorte inni, tjukklabber.

Spist potetgull som jeg ikke tåler.

Spist mørk sjokolade som jeg tåler masse av.

Anonymous poster hash: afa29...13c
Skrevet

Rosa superundertøy💗

Anonymous poster hash: 082b6...9f4

Skrevet

Grå joggebukse, stripet genser og hvite ankelsokker. Har nettopp stappet i meg masse stratos spragleknas. Ska snart ta turen til godteskapet for å se etter mer snadder:0)

Anonymous poster hash: d62bb...8b7

Skrevet

Rosa superundertøy

Anonymous poster hash: 082b6...9f4

Hva er det tegnet bak der? Den firkanten? 

Anonymous poster hash: 64cc8...6e9

Skrevet

Svart bukse, singlet, kosegenseren (uten bh) og spiste nettopp en sunn daddelsjokoladebit....går nå for å hente skikkelig sjokolade :)

Skrevet

En av mannens boxere, ullsokker, en oversize svææær hettegenser og ullpledd :) drikker cola og spiser skumbananer ;) venter på fortsettelsen av the voice.

Anonymous poster hash: 2c2e9...c74

Skrevet

Jeg har to ting. En sort pen bomullstopp og en stygg marinefarget tights. Spiser ingenting godt, er mett.

Skrevet

En rutete nattabukse og en grå genser som hører til. Nettopp hatt meg en kaffikopp, måtte ha litt sjokolade til :) 

Anonymous poster hash: 9e364...ca1
Skrevet (endret)

Jeg tok meg et etterlengtet bad i stad, og etter det stupte jeg i en rosa, hvit og grå/grønn rutete pysjbukse, og en hvit topp. Og en hipster, selvfølgelig. Sort, tror jeg (husker ikke helt...). Behå lot jeg ligge på badet, og det tok mannen maks to sekunder å finne ut, og å fortelle meg at toppen min er gjennomsiktig. Og jeg tror neppe det var navlen han siktet til at han kunne skimte... 

Mannen disket opp med eple og bringebærsmoothie, og i stad hadde jeg myntete med en sukett. Jeg kjesker noe voldsomt på godteposen som ligger i kjøkkenhylla da... Men ettersom ingen kom på døra på på halloween, ble det til at jeg spiste en godtepose da også, så jeg får prøve å holde meg unna. 

Endret av lUmlUm med tulla si
Skrevet

Sort skjortekjole, mosegrønn cardigan - mangler bare forkle så ser jeg ut som jeg jobber på en diner :P

Drikker en nydelig og fyldig Tommasi :)

Skal straks se Dr.Who 

Skrevet

Ullsokker, ullstilongs, ullundertrøye og ullpledd over. Grisekaldt her i kveld!

Drikker grønn te og spiser noe kjeks jeg fant i skapet. Tror de kanskje er litt gamle for de smakte litt rart?

Anonymous poster hash: 70de7...2cb
Skrevet

En kjole med mønster i sort, hvitt og rødt + en rød dressjakke.

Spiser ingenting godt nå, er utrolig nok ikke fristende. Spiste favorittretten din, taco, i sted.

Anonymous poster hash: 3646c...a19

Skrevet

Gråsvart jeans-leggings. Gråmelert t-skjorte med inkatrykk, og oversize mørkegrå cardigan over. Vanlig undertøy, BH og truse.

Spiser rester av halloween-godteri. Bittesmå pakker med "Love Hearts". Og skal snart lage et glass med C-vitamindrikke, sånne fra brusetabletter. Liker syrlig-søte saker som bruser!

Anonymous poster hash: 3ce6c...cf8
Skrevet

Drikker øl og har på meg harembukse og Kaizers t-skjorte 👍❤

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Joggebukse og hvit singlet. Drikker brus og venter på mannen som er å shopper sjokkis ;)

Skrevet

Lyserosa joggebukse med sølvstriper, og burgunder-lilla genser det står #goodlooking på. Intet undertøy. Satt nettopp å spiste rett av lollipop-boksen istad, men forfrøs nesten tunga :(

Anonymous poster hash: 208fb...ac3

Skrevet

Nå løy jeg! Det er en pysjbukse :)

Anonymous poster hash: 208fb...ac3

Skrevet

Før eg la meg med liten som ikkje finne fred uten mamma; vanlig blå dongeribukse og brun genser. Åt ostepop og drakk cola zero.

Skrevet

Jeansleggings, turkis topp, hvit singlet, svart string og svart ammebh. Spiser smågodt fra europris og fra Sverige, og drikker Pepsi max.

Anonymous poster hash: def49...945

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...