Nettie+jentungen Skrevet 2. november 2013 #26 Skrevet 2. november 2013 Hmmm.. Veldig glad i søvn, men noe ganger blir det litt senere enn vanlig. Er egentlig B menneske, men har jo barn som gjør meg til et A menneske. Samtidig har jeg alltid vært flink til å legge meg på kvelden, får nemlig migrene om jeg legger meg alt for sent
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #27 Skrevet 2. november 2013 A, liker å starte dagen. Er supereffektiv før lunsj. Håpløs på fest, har som regel lyst til å legge meg ca kl. 22:P Anonymous poster hash: 1c772...d56
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #28 Skrevet 2. november 2013 Ikke A, B eller C. er vel heller D ! Legger meg tidlig, sover til langt utpå dagen og trenger gjerne søvn midt på dagen også! drømmer om å være ett A menneske!! Anonymous poster hash: d4ea9...e62
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #29 Skrevet 2. november 2013 D? Vil ha så mye søvn som mulig - legger meg gjerne tidlig, og sover lenge så fort muligheten byr seg. Slitsomt. Anonymous poster hash: ee301...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå