Gå til innhold

Er du A- eller B- Menneske?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

A: Foretrekker å stå opp tidlig om morgenen og gå tidlig til sengs om kvelden.

B: Foretrekker å stå opp relativt sent på morgenen og holde seg våken sent på kvelden. 

Hva er du?  :)

Anonymous poster hash: b804d...8bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

C. Legger meg sent og er oppe før måsen

Anonymous poster hash: 89970...45a
Skrevet

Ufrivillig A menneske

Anonymous poster hash: 04ce0...6ff

Skrevet

B.

Men legger meg tidligere enn før jeg fikk barn. Står og opp tidligere. Men foretrekker å legge meg etter tolv :)

Skrevet

Jeg har blitt A-menneske på mine eldre dager. Har fram til midten av tyveårene vært et utpreget B-menneske, så endret det seg, helt av seg selv.

Anonymous poster hash: 969e0...79f

Skrevet

C her også

Anonymous poster hash: 4a283...d4a

Skrevet

Ufrivillig A menneske

Hehe, why? Barn? 

Skrevet

C. Legger meg sent og er oppe før måsen

Anonymous poster hash: 89970...45a

Ah, er du ikke trøtt da?  :P

Skrevet

Jeg legger meg altfor sent på hverdager når jeg skal på skolen dagen etterpå,å liker å sove til minst ett når jeg har muligheten til det.

Men nå har jeg jo barn OG er alenemamma så får ikke sove lenge gitt :P

Men sønnen min er også B menneske så er ikke sjelden at han sover til halv ti.

Skrevet

Ufrivillig A menneske

Hehe, why? Barn?

:) ja barn

Skrevet

En stor B!

Drømmer om å være A...

Anonymous poster hash: 753be...5f5

Skrevet

Dessverre er jeg B-menneske. Elsker å sitte oppe utover kveldene. Og får uansett ikke sove tidlig. Legger jeg meg tidlig så våkner jeg bare i 12-1-tida på natta og er lys våken.

Men skulle gitt mye for å kunne våkne en eneste dag av meg selv og være uthvilt. I hvert fall at det ikke var en pine å skulle våkne.

Så jeg vil klassifisere meg som et B-menneske som er wannabe-A-menneske ;)

Anonymous poster hash: fd157...71d
Skrevet

B-menneske. De aller fleste av oss er det. Upraktisk at verden er lagt opp etter A mennesker! Buhu ;)

Skrevet

Legger meg sent og står opp tidlig 

Skrevet

B!!!!!! Legger meg likevel sent og står opp mellom 05-05.30. Fæle greier ja, men jeg elsker å sitte lenge oppe på kvelden. 

Anonymous poster hash: 940d4...e40
Skrevet

Definitivt c - menneske. Legger meg ofte ikke før kl 02, og er oppe 06. Er uthvilt og har ikke problemer med å stå opp. Hvis jeg kan sove lenger, gjør jeg det også ;)

Skrevet

B, uten tvil. Men er tvunget til å stå opp tidlig fordi ungene mine er A-mennesker..

Skrevet

B!!!!!! Legger meg likevel sent og står opp mellom 05-05.30. Fæle greier ja, men jeg elsker å sitte lenge oppe på kvelden. 

Woow, da trenger du ikke så mange timers søvn da? Opplagt om morgenen?!  :)

Jeg hadde ikke klart det, hehe... 

Skrevet

Definitivt c - menneske. Legger meg ofte ikke før kl 02, og er oppe 06. Er uthvilt og har ikke problemer med å stå opp. Hvis jeg kan sove lenger, gjør jeg det også ;)

Ja, hvordan klarer enkelte det? Å sitte oppe sent og langt utover natt? I tillegg til lite søvn? For så å stå opp tidlig? 

Skrevet

Woow, da trenger du ikke så mange timers søvn da? Opplagt om morgenen?!  :)

Jeg hadde ikke klart det, hehe... 

Blir vel litt overtrøtt utover dagen, slik at jeg har en energi på kvelden som sikkert egentlig ikke er energi bare overtrøtthet :P Ond sirkel, for jeg elsker å sove, men ingen kan ta fra meg de gode, lange kveldene. Er ikke opplagt når jeg må stå opp nei, men etter en time så merker jeg ikke noe til det. Travel hverdag, så jeg får ikke tid til å kjenne på trøttheten. 

Skrevet

B-menneske, helt klart! Jeg elsker å våke og sove lenge dagen etter. Det ultimate døgnet for meg ville vært å legge meg passe sent sammen med en kjekkas og ligge i senga til kl. 18. Hadde vært perfekt å kunne gjort det omtrent en gang i mnd.

Samtidig elsker jeg å være oppe grytidlig. Når alt er stille. Før jeg fikk barn pleide jeg å ta en joggetur før jeg skulle på jobb. Man er bra tidlig oppe da for å få tid til å jogge, dusje og ordne seg før jobb, og det ga meg så mye energi. Men så hadde jeg muligheten for ettermiddagsblund, som jeg ofte benyttet meg av. For et enkelt liv:)

Skrevet

Definitivt B- menneske. Hater å legge meg, og heter å stå opp!

Passer da dårlig at minstemann er A-menneske delux, oppe og hopper i 5-6 tilden.

Anonymous poster hash: 9b795...b62
Skrevet

Herlig A menneske, samboeren er gretten B menneske :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...