Gå til innhold

Negativ test RD 15, men ikke mens...

Anbefalte innlegg

...en graviditet er umulig ikke sant?! Bruker Lutinus.

Jeg vil på fest i morgen!! Og før det vil jeg drikke kaffe, spise spekeskinke og ta et glass sjampis til lunch :)

TAKK FOR BEKREFTFLSE/ SVAR/ ERFARING! :)

Anonymous poster hash: ff57c...56f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093576-negativ-test-rd-15-men-ikke-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hos meg hr mensen aldri kommet før minst to dager etter jeg har sluttet på progesteron. Det er faktisk de som plutselig er gravide uten å få positiv test.. :wub: . men har du tatt boldprøve.. er den negativ vil jeg si at alle dine ønsker er mulig å gjennomføre... trist med negativt da :(  :(

Takk for at du tok deg tid til å svare! Og gratulerer med en spire i magen!!❤️ Så hyggelig at du tar deg tid til å svare her selvom du kan juble på 1 tri :)

For å være helt ærlig er jeg så sliten av "kanskje hvis.." så kommer nok uansett til å oppføre meg som en ikke-gravid. Mistenker at Lutinus også holder min mens tilbake..

Lykke til videre!!

Anonymous poster hash: ff57c...56f

takk :D jeg tør ikke juble for høyt enda serru :P så holder meg her som jeg kan gjøre nytte for meg :D hehe

Jeg har i hvert fall alltid hatt riktig følelse da jeg har hatt negative forsøk... så jeg hadde lett drukket og vært ikke gravid i din situasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...