Gå til innhold

Herregud hva skjer med 4 åringen min???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før lå 4åringen seg helt fint rundt 19-19.30 tiden og var grei å vekke om morningen.

Sa jeg at hvis vi skulle spise middag så kom han og spiste fint. Sa jeg at det var nok tv så var det greit, men nå er han helt umulig! Og det holder på å klikke for meg!!

Er alenemor og har ett diagnose barn i tillegg som krever en del.

Nå nekter han å spise, skal bare ha snop, chips, kjeks osv, noe han ikke får og blir d fornærmet og sur/begynner å grine. Han er umulig å legge, hele denne uken har han ikke sovnet før 21 tiden noe som medfører at han er sur og gretten om morgningen når jeg vekker han 06.45.

Hentet ungene i bhg etter jobb og vi gikk hjem for å lage middag. Forklarte at vi skulle på butikken etter middag, men han spurte om han kunne få se film først. Sa det var greit for da kunne jeg få unnagjort helsevasken. Filmen var ferdig 18 og jeg sa da at nå skal vi på butikken, da klikket han vinkel for han ville se på filmen en gang til, nå har han skreket i 45 minutter, bare griner og protesterer og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, holder på å klikke for meg!!

Har prøvd å roe han, men da bare løper han vekk.

Hvorfor har han blitt slik over natten? Fylte 4 år for 1,5 mnd siden. Det har ikke skjedd noe i det siste heller som kan forklare oppførselen.

Hjelp!!!!??

Anonymous poster hash: 75aed...145

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han elsker å gå på butikken, blir alltid glad når jeg sier vi skal på butikken for han elsker å hjelpe meg med å hente varer.

Og helsevasken er helgevasken;)

Hi

Skrevet

Høres ut som en 4 åring som vil teste grenser. Tok du han med på butikken. Jeg hadde gjort det uten noe om og men, så får det bare være ubehagelig på butikken.

Skrevet

Høres ut som en 4 åring som vil teste grenser. Tok du han med på butikken. Jeg hadde gjort det uten noe om og men, så får det bare være ubehagelig på butikken.

Nei, har ikke vært på butikken enda. Hadde det andre barnet mitt vært "frisk" altså vært som andre jevnaldrende så hadde jeg tatt han med og ikke brydd meg, men andre barnet mitt krever en del og kan lett protestere høylytt hvis han ikke får det han vil og klarer ikke to barn som er hysteriske.. Jaja får ta det imorgen, orker ikke mer nå! :(

Hi

Skrevet

Sånn kan min plutselig være noen dager innimellom og. Normalt sett verdens enkleste unge som er fornøyd og gjør det han blir bedt om. Men så kommer det en uke innimellom som er akkurat som du beskriver. Slitsomt, men den gode ungen kommer alltid tilbake. Jeg blir like fortvila som deg, er ikke enkelt!

Anonymous poster hash: 4278e...13e

Skrevet

Jeg forstår om du har et annet barn med spesielle behov. 

Jeg har opplevd noen ganger at barna blir helt vrange uten at jeg forstår hva grunnen er. Da har det ofte vært slik at vi i ettertid har forstått at de har vært syke. F.eks har det vært vannkopper eller munn, hånd og fot sykdomemen som var på vei.

Skrevet

Adhd?

Anonymous poster hash: b305c...89f

Skrevet

ADHD bare fordi barnet er trassig noen dager??

Noe må dere gi dere med å gi alle barn diagnoser!

Er faktisk vanlig at en 4 åring tester ut grenser!

Anonymous poster hash: 5fef6...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...