Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Har smerter nederst i magen. Også når jeg hoster. Kommer og går hele tiden. Er helt ny på dette og fikk positiv test for noen dager siden Anonymous poster hash: 4f396...379
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Kan være livmoren som utvider seg og gjør plass til den lille, det er vel det som senere heter ligamentsmerter. Anonymous poster hash: 34abe...d7b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Nei, det høres ikke vanlig ut. Har tre barn selv, og har ikke hørt om noen andre som har hatt det heller. Anonymous poster hash: 7e9ff...112
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Det er ikke unormalt med å ha smerter i nedre del avmagen i begynnelsen av svangerskapet. Jeg hadde en del magesmerter i begynnelsen av svangerskapet og gynekologen sa det var normalt. Smertene varierte fra menslignende smerter til sterke stikkende smerter. Lykke til med svangerskapet :-) Anonymous poster hash: 61e30...0ec
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Jo dette er normalt! Livmoren strekker og utvider seg. Det kan derfor gjøre ekstra vondt dersom man hoster, nyser, strekker seg, har brå bevegelser osv.. Anonymous poster hash: 17e17...44c
Mamma til tre gutter Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Ja dette er helt normalt. Eg har tre barn og hatt det med alle mine.. Kommer en skarp smerte enten når man reiser seg fort, nyser, snur seg i senge osv.. Er livmore som strekker seg.. Kan være ganske smertefullt men gir seg fort... HELT NORMALT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå