Gå til innhold

Er dette normalt når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har smerter nederst i magen. Også når jeg hoster. Kommer og går hele tiden. Er helt ny på dette og fikk positiv test for noen dager siden

Anonymous poster hash: 4f396...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være livmoren som utvider seg og gjør plass til den lille, det er vel det som senere heter ligamentsmerter.

Anonymous poster hash: 34abe...d7b
Skrevet

Nei, det høres ikke vanlig ut. Har tre barn selv, og har ikke hørt om noen andre som har hatt det heller.

Anonymous poster hash: 7e9ff...112

Skrevet

Det er ikke unormalt med å ha smerter i nedre del avmagen i begynnelsen av svangerskapet. 

Jeg hadde en del magesmerter i begynnelsen av svangerskapet og gynekologen sa det var normalt. Smertene varierte fra menslignende smerter til sterke stikkende smerter.

Lykke til med svangerskapet :-)

Anonymous poster hash: 61e30...0ec
Skrevet

Jo dette er normalt! Livmoren strekker og utvider seg. Det kan derfor gjøre ekstra vondt dersom man hoster, nyser, strekker seg, har brå bevegelser osv.. 

Anonymous poster hash: 17e17...44c
Skrevet

Ja dette er helt normalt. Eg har tre barn og hatt det med alle mine.. Kommer en skarp smerte enten når man reiser seg fort, nyser, snur seg i senge osv.. Er livmore som strekker seg.. Kan være ganske smertefullt men gir seg fort... HELT NORMALT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...