Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Dette får du vite, så vil jeg vite hva du tenker å tror. - gift - 2 barn - 500.000 i inkasso og kredittgjeld - leier hus - hjemmeværende - følger godt opp barna på skole og fritidsaktiviteter - få/ingen venner - røyker - drikker ikke alkohol - glad i å lese bøker - gamer Så hva tenker og tror du om hvordan person jeg er? Anonymous poster hash: 4b665...89a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Dette får du vite, så vil jeg vite hva du tenker å tror. - gift - 2 barn - 500.000 i inkasso og kredittgjeld - leier hus - hjemmeværende - følger godt opp barna på skole og fritidsaktiviteter - få/ingen venner - røyker - drikker ikke alkohol - glad i å lese bøker - gamer Så hva tenker og tror du om hvordan person jeg er? Anonymous poster hash: 4b665...89a Du fulgte ikke særlig godt med i norsktimene, iallfall. Det heter "hva slags person", ikke "hvordan person". Anonymous poster hash: 2e226...495
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Luksusfellen Anonymous poster hash: 673dc...f05
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Tenker at dersom du dropper røyken, så har du masse penger til å nedbetale gjelda de! Anonymous poster hash: f004f...8a8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Tenker at med den sinnsyke gjelda burde du lette på ræva, begynne å jobbe og kutte ut røyken. Anonymous poster hash: 5fa35...d34
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 en litt lat og uansvarlig nerd som sikkert prøver å være en god mor Anonymous poster hash: 8817d...51c
MammantilNurket Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Jeg tenker at barna dine er heldige som har mammaen sin hjemme og begge foreldrene sine under samme tak. Jeg tenker at du kanskje har gjort ukloke valg med tanke på økonomien, men at det også kan ligge mye bak problemene. Det kan hende at det ikke er din feil. Å leie hun kan ha sine fordeler og ulemper, i likhet med å eie huset man bor i.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Tenker at du har svært dårlig økonomisk sans. 500 000 i inkasso og kredittgjeld, røyker og jobber ikke..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Du har sikkert hatt et lett liv med forledre som har gjort alt for deg og nå har mannen din tatt på seg den rollen Anonymous poster hash: 8817d...51c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Jeg tenker at du stemmer FrP. Anonymous poster hash: e2b50...e2c
Berta_78 Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Mulig syk? Mangler energi. Mangler evne til å lande prosjekter. Bra mamma for øvrig.
Siamese Hellhound Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Åja, nå så jeg at du skrev at barna går på skole. Da lurer jeg på om du er hjemmeværende fordi du er syk?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Du vil vite hva jeg tenker, og ikke hva jeg ville sagt til deg om du stod foran meg, så da skal jeg være helt ærlig. Jeg tenker dessverre ikke så pent om deg. Jeg tenker at du/mannen din er noen surrehoder som ikke har skikk på økonomien. Dere er nødt til å leie bosted fordi dere har inkassokrav med den ustabile bosituasjonen det medfører for barns deres. Videre tenker jeg at du ikke tar ansvar for økonomien og bosituasjonen siden du velger å være hjemmeværende (din betegnelse, så jeg antar at du ikke er ufør) i stedet for å få skikk på økonomien. Jeg tenker også at siden du har valgt å røyke til tross for at det er allment kjent hvor farlig det er, så kan du ikke være særlig smart. Jeg tipper at du har lav utdannelse. Bøkene du leser tror jeg er 'kiosk-litteratur'. Jeg tenker at du gjør en god jobb med barna, og at de føler seg elsket. Jeg syntes det er flott at du er gift, fordi det kan veie litt opp for en litt ustabil bosituasjon. Videre tenker jeg at jeg håper du tar deg en utdannelse, får deg en jobb, får skikk på økonomien og kutter røyken, slik at barna kan få en mor de kan se opp til og ha som forbilde når de vokser opp. Anonymous poster hash: 899ca...b74
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Dersom du er hjemmeværende når barna har begynt på skolen lurer jeg på hvorfor? Får du deg ikke jobb eller vil du ikke i jobb? Dersom du vil være hjemmeværende synes jeg du er lat og uansvarlig med tanke på at dere tydeligvis ikke har råd til at du går hjemme... Du skriver lite om aktivitetsnivået ditt, så jeg lurer på hvor aktiv du er? Du sier ingenting om barna utover at du følger dem opp på skole og fritidsaktiviteter - så for meg sier ikke det så mye om hva slags mor du er... (og dersom du ikke er ufør, skulle vel det bare mangle ettersom du ikke jobber....??) Også må jeg bare tilføye at jeg tipper du er en av de faste her inne, som bruker HELE dagen inne på DIB... Anonymous poster hash: e5118...011
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Jeg tenker at du er igrunn ganske lik meg! Anonymous poster hash: 49535...c1d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Tenker at du er syk. Hvis ikke så er det bare å komme seg ut i jobb. Anonymous poster hash: c8898...3ba
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #19 Skrevet 3. november 2013 Litt Anonymous poster hash: 4b665...89a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #20 Skrevet 3. november 2013 Litt gøy å se hva folk tenker. Noen har endel rett i det de skriver, mens andre er helt på bærtur.... Dette viser hvor lett mange dømmer kun på bakgrunn av litt informasjon. Anonymous poster hash: 4b665...89a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #21 Skrevet 3. november 2013 Litt gøy å se hva folk tenker. Noen har endel rett i det de skriver, mens andre er helt på bærtur.... Dette viser hvor lett mange dømmer kun på bakgrunn av litt informasjon. Anonymous poster hash: 4b665...89a Jasså, så hvordan er du da? Anonymous poster hash: 94eb4...6f6
Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 #22 Skrevet 3. november 2013 Dette får du vite, så vil jeg vite hva du tenker å tror. - gift - 2 barn - 500.000 i inkasso og kredittgjeld - leier hus - hjemmeværende - følger godt opp barna på skole og fritidsaktiviteter - få/ingen venner - røyker - drikker ikke alkohol - glad i å lese bøker - gamer Så hva tenker og tror du om hvordan person jeg er? Anonymous poster hash: 4b665...89a Vil tro du sliter litt psykisk i hvertfall. Mulig sosial angst i en eller annen form, tendens til å dytte problemer forran deg, tendens til ansvars fraskrivelse når det kommer til økonomi og din egen helse. Anonymous poster hash: 5c487...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå