Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Kunne godt tenke meg å høre om alle dere som har fått det til med prøverør. Hvilken diagnose hadde du eller mannen som gjorde at dere gikk igjennom prøverør :-) Anonymous poster hash: 0346b...3b4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Jeg har tette eggledere og kan ikke bli inseminert. Var snakk om at jeg kunne bli operert for det, men hadde ikke tid Nå sitter jeg her med en nydelig gutt på 15 uker gammel! Anonymous poster hash: cfb30...df9
Optatium Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Nå har ikke vi fått barn enda da, men jeg mangler eggledere (fjernet under lapraskopi) og mannen er erklært steril. Håper at det blir barn i løpet av 2014
Heltefrøken Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Jeg har lav amh og samboer litt dårlig sædkvalitet . Til tross for det har vi blitt gravide to ganger. Har et barn på 3,5.Prøvd på søsken siden det og ble gravid igjen etter 3 år men det endte i en tidlig sa. Er nå i oppstartsfasen med prøverør !
RTL Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Håper virkelig det er fler enn dette som har solskinnshistorier!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Ufrivillig barnløshet. Ikke noe som "feiler" hverken mannen eller meg.... Men når det er sagt så har jeg mistet 6 ganger når jeg har blitt "spontant gravid". Jeg har kun klart å beholde når jeg har blitt gravid med IVF. Som legen på Ullevål sa 4 gangen jeg mistet... "du er helt mot normalen du!" Men som sagt har vi ikke fått noen som helst forklaring på hvorfor det er slik...
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Dårlig sædkvalitet. Fikk en sønn på første IVF-forsøk for 3 år siden. Bedriver søskenforsøk nå på frosne embryon fra sist. Det går mere trått.
Gjest Trulte med to små Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Jeg har en tett eggleder og mulig endometriose. Hadde diagnosen PCOS før, men gynekologen mente jeg ikke hadde det lengre. Mannen har litt nedsatt sædkvalitet, men den er blitt bedre! Hovedproblemet er nok at jeg har få eggleøsninger i løpet av et år og at egget ikke fester seg så lett hos meg. Har blitt spontant gravid 2 ganger, men mistet. Ble gravid med ivf i fjor og har en nydelig datter på 16 uker! Over 8 år tok det, men det var verdt det!!
Ønsker en trekløver Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 (endret) Tette eggledere og lav amh, gravid på første førsøk i 2011 og nå i oktober på første frys. Så en virkelig solskinnshistorie, sliter litt med at jeg føler at det må gå galt denne gangen. Det går liksom ikke an å ha sånn flaks! Og av de egge jeg hentet ut, ble bare 3 befruktet (2 på frys). Endret 6. november 2013 av Ønsker en trekløver
Liaes Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Mannen har dårlig sædkvalitet, ble gravid på 5. Innsett og har en sønn på litt over 2 år. hadde 4. Innsett på søskenforsøk i september, og endelig ser det ut til og gå bra, etter en BO og en SA, tidligere i år, 8+1 uker på vei idag!
Ele Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Hos oss var det uforklarlig, fant ikke noe galt med hverken mammen eller meg. Men etter 3,5 år som prøvere ble vi gravide og sønnen vår er nå 9 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå