Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Hei, Jeg er gravid 14 uker på veg..Har nettopp fått meg fast jobb..Når skal jeg si at jeg er gravid?...jeg rekker ikke jobbe prøveperioden min...har termin 29 april...lurer lurer... er ganske sikker på at jeg ikke hadde fått tilbud om fast dersom de visste at jeg er gravid.. har begynt i jobben da jeg var 8 uker på vei.... Anonymous poster hash: 0d2ab...2f6 Anonymous poster hash: 0d2ab...2f6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 hi her, Jeg spør fordi da jeg gikk gravid med min første sa jeg meg en gang og da fikk jeg ikke fast jobb kort tid etter da det ble utlyst en stilling....så jeg vet altfor godt at man må holde munn..men HVOR LENGEEEE? sånn at jeg ikke blir uglesett i etterkant....????????????????? Anonymous poster hash: 0d2ab...2f6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Ville ventet så lenge som mulig i ditt tilfelle. Selv ventet jeg til uke 22, da var det ikke så usynlig mer. Startet i jobben da jeg var 10 uker. Anonymous poster hash: a4e2a...11d
bønni Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Det finnes en ukegrense for når arbeidsgiver skal ha beskjed, vet jeg, men husker ikke i farta hva den er. 18? Senere enn jeg ville likt å si fra, tror jeg. Det jeg ville si var angående prøvetiden din: Jeg var også gravid da jeg startet i ny jobb. Ble det mellom jeg sendte søknaden og startet i jobben. (Hadde akkurat funnet det ut ved intervjuet, så ikke aktuelt å si noe da, det var alt for ferskt). Men min prøvetid løp mens jeg var i permisjon, så mens jeg var hjemme med babyn fikk jeg beskjed om at prøvetiden var over, og jeg var fast ansatt. Veldig uproblematisk, men det er ordnede forhold der jeg jobber heldigvis. Håper ikke du støter på problemer!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Du MÅ si fra tre mnd før du går ut i permisjon, men du burde nok ikke vente SÅ lenge Anonymous poster hash: 6d330...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå