Fruen i huset Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Noen som pleier å lage lasagne uten bechamelsaus (eller hvordan det skrives..)..? Hva tar dere istedet? :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Da er det ikke lasagne. Anonymous poster hash: ca171...7bc
Fruen i huset Skrevet 1. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2013 Samme det vel :-) Viktigste er at det smaker godt
Hundejente Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Bruker også cottage cheese. Nesten like godt, noen synes det er bedre fordi det er magrere, og mye enklere! plutselig gidder jeg å lage lasagne på en hverdag.
<3 mine søte små<3 Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Aldri hatt hvit saus på lasagne :/ Er det godt da?
Silverfox Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Bruker creme fraiche og raspet parmesan. Smører først på CF og strør så parmesan over, så nytt lag kjøtt osv. Smaker knallgodt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Min italienske oldemor hadde snudd seg i graven. Creme fraiche, cottage cheese? Vær så snill, ikke kall det lasagne, det er det ikke. Anonymous poster hash: 4fae5...bee
Elsker livet Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Min italienske oldemor hadde snudd seg i graven. Creme fraiche, cottage cheese? Vær så snill, ikke kall det lasagne, det er det ikke. Anonymous poster hash: 4fae5...bee Vi kaller det det uansett. Er enklere slik.
Silverfox Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Ikke så godt som med ostesaus. Jeg synes faktisk det.
Gjest Julia1984 Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Jeg liker Toro sin lasagne....den er uten hvit saus!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Her brukes ricotta. Men vi bruker ikke forkokte pastaplater, så vi trenger ikke veldig flytende saus. Anonymous poster hash: ed8cb...d19
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Jeg liker Toro sin lasagne....den er uten hvit saus!! Hehe, den er vel heller alt i ett..... Anonymous poster hash: d60bf...d2e
Fruen i huset Skrevet 1. november 2013 Forfatter #16 Skrevet 1. november 2013 Aldri hatt hvit saus på lasagne :/ Er det godt da? Ja. Lager en ostesaus.
Fruen i huset Skrevet 1. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 1. november 2013 Bruker også cottage cheese. Nesten like godt, noen synes det er bedre fordi det er magrere, og mye enklere! plutselig gidder jeg å lage lasagne på en hverdag. Ikke sant Takk for tips. Hvis jeg lager lasagne på hverdag bare dropper jeg ostesausen, men skal prøvde CC en gang. Ble vanlig hvit ostesaus i dag
Fruen i huset Skrevet 1. november 2013 Forfatter #18 Skrevet 1. november 2013 Fikk ikke svart deg silverfox, men det hørtes knallgodt ut. Jeg bruker parmesan i tomatsausen og på toppen sammen med vanlig gulost, men skal prøvde ditt tips også. :-)
Fruen i huset Skrevet 1. november 2013 Forfatter #19 Skrevet 1. november 2013 Jeg liker Toro sin lasagne....den er uten hvit saus!! I dag hadde jeg gjester på besøk som kun hadde samt Toro som tidligere. Har aldri fått så mye skryt før Så vil absolutt anbefale å lage hjemmelaget neste gang
Fruen i huset Skrevet 1. november 2013 Forfatter #20 Skrevet 1. november 2013 Uff da, autokorrekt! Og nå får jeg ikke redigert svaret mitt heller (??) *smakt Toro sin
Silverfox Skrevet 1. november 2013 #21 Skrevet 1. november 2013 Fikk ikke svart deg silverfox, men det hørtes knallgodt ut. Jeg bruker parmesan i tomatsausen og på toppen sammen med vanlig gulost, men skal prøvde ditt tips også. :-) Jeg har fast bestilling på den versjonen hver gang visse venner kommer på besøk Fant den på matprat.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå