Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Har fått min ergobaby for noen dager siden og er kjempe fornøyd. MEN har litt problemer med låsen som er bak ryggen (øverst). Synes det er veldig vanskelig å få tak i den. Kanskje jeg har for korte armer?? Når jeg har på meg jakke er det så å si umulig å få tak i denne låsen, for det blir jo så trangt. Er det noen andre som opplever det samme? Skal det være sånn eller gjør jeg noe feil? Anonymous poster hash: 6c9e6...1d5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Håper dere skjønner hva jeg mener. Ble kanskje litt vanskelig formulert. Anonymous poster hash: 6c9e6...1d5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Jeg har manduca så er ikke helt sikker på hvordan ergo er. Men kan ikke klipsen flyttes? Det er litt knotete å få til i starten, men skal gå greit om du bare får den høyt nok og slakker den så det ikke blir så stramt. Anonymous poster hash: ae007...a73
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Dårlig formulert * Anonymous poster hash: 6c9e6...1d5
Appelsinpiken Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Jeg løsnet den (utvidet den?) før jeg hadde den på meg, og strammet når den var på. Har også litt for korte armer
Tipptopp Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Den går ann å flytte opp og ned. Men med jakke på sliter jeg litt også. Men hjalp å flytte på den litt.
Moosh Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Jeg syns det hjelper å ha de båndene på sidene ganske løse. Da får jeg låsen langt oppe bak nakken og klarer å klikke den på før jeg strammer de to båndene på siden. Håper du skjønte sånn omtrent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå