Gå til innhold

Helt fortvilet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder disse stygge åreknutene. Er en av de heldige som alltid har hatt det synlig.

Etter 1. svangerskap hadde jeg min første operasjon. Ble ikke akkurat vellykket da jeg fikk både arr og åreknutene kom tilbake andre steder.

Nå er jeg i mitt 3. svangerskap og leggene mine ser ikke ut. Det er store åreknuter overalt, samt at huden har blitt blå/rød fordi kapillærer sprekker. Den ene legen har sagt at jeg er nok en klar kandidat for operasjon. Må si at jeg kun er  32 år gammel, kan tenke meg hvordan dette vil se ut om 10 år.

Sist gang ble operasjonen tatt på offentlig sykehus hvor de vel drar venen ut. Det private har mye bedre tilbud og bedre metoder, men der er altfor dyrt.

Noen med erfaring, hva gjør jeg...Ser for meg neste sommer med kun lange bukser:(

Anonymous poster hash: 3fc7f...8ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært plaget med dette selv siden tenårene, men ikke like ille som deg. Bruker du støttestrømper? Det har jeg gjort i mine svangerskap.

Anonymous poster hash: ac8af...729

Skrevet

Jeg har sett resultater etter de nyeste metodene, og de blir veldig fine. Vet om flere som har fått et nytt liv etterpå - både psykisk pga at de tidligere ikke turde å vise frem beina sine. Men også fysisk, ble mindre slitne, ikke smerter i beina osv. De jeg har sett har vært i 30-åra.

Så jeg ville prøvd å spare opp til en slik operasjon! Begynn nå - si at det du ønsker deg er en slik operasjon, og be om at i steden for julegaver så vil du gjerne ha tilskudd til "operasjons-sparekonto" :) Alle monner drar!

Anonymous poster hash: af6ae...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...