Gå til innhold

Hvilke leker har guttebarna deres hatt mest glede av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte denne garasjen til eldstemann, og alle fire barna har hatt så mye glede av den. Definitivt en av de lekene som er lekt mest med, i mange år. Like fin er den også, selv etter at fire barn har lekt masse med den.

41423-900x900.jpg

Anonymous poster hash: 8606a...e9b

Hvor er den kjøpt?

Den hadde nok sønnen min elsket :)

Vi har hatt flere sånne, men ingen av mine tre har brukt de noe særlig. Kanskje fordi de aldri har interessert seg noe særlig for biler.

Anonymous poster hash: 80221...fec

Skrevet

Vår elsker biler etc, lekekjøkken, togbane, bøker om biler/kjøretøy, da gjerne med lyd:-), og han triller stadig rundt på storesøster dukkevogn!

Anonymous poster hash: 40012...aa6

Skrevet

lekekjøkken,sånn "min første mp3 spiller" eller hva det nå heter som spiller musikken du legger inn,eletrisk tog som han kan sitte på,alle bilene hans,gåvognen blir brukt en del enda selv om han er 2 år.

Skrevet

En brannbil, kaptein sabeltann skattekiste og skute, kofferter (leker at han skal på piknik), duplo og brio togbane.

Anonymous poster hash: 5025d...c10

Skrevet

Lego, togbane, biler i alle mulige størrelser og fasonger, dyr

Skrevet

Cars-bilene, scleich-dyr og kaptein sabeltann-skuta med jake og sjørøverene i.. ;)

Skrevet

Togbane,duplo,ikea kjøkken, og dukkevogn!han har en paraplytrille han frakter bamsene sine rundt i :) også super motivasjon for å gå selv til barnehagen;)

Skrevet

Lego, duplo, brio, flexi-trax

Anonymous poster hash: a8277...f05
Skrevet

Eldste: Lego, beyblade og DS, kjøkken

Yngste: Alle kjøretøy, biler, gravemaskiner, fly osv. Kjøkkenet som han arvet etter storebror, duplo.

Skrevet

Små biler, busser, lastebiler, traktorer og bæ-bu kjøretøy ;-) han blir like glad for hver eneste lille bil han får og leker med de hver dag

Skrevet

Glemte jo kaptein sabeltann skuten han ja!

Den  blir mye lekt med.

Han har også sånt stort lekehus som han leker veldig mye i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...