Gå til innhold

Hvilke leker har guttebarna deres hatt mest glede av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 2års-alderen og opp. Min elsker trallen og brannbilen. Trenger inspirasjon til både bursdag og jul som nærmer seg!

Skrevet

fotball, fotball og en annen ball.. En stor lastebil han kan sitte på togbane.. Ellers lekte han lite med andre ting i den alderen..

Anonymous poster hash: 2cd3c...71e
Skrevet (endret)

Togbanen, småbiler og IPad. Han er ikke så glad i Lego, men Duplo er fortsatt populært.

Han liker også klosser med hull til klinkekuler. Slik at han kan bygge høye tårn, sleppe klinkekuler i hullet øverst og følge den helt ned til bunn. Hvis du skjønner.

Min er 4 år, 5 i januar, forresten.

Endret av Amabolla
Skrevet

Togbane med alt mulig slags "tilbehør". Tog som går på batteri..DET er kult det 😋

Skrevet

Takk for svar! Hvor får man kjøpt sånne hus med klinkekuler i?

Skrevet

Brio togbane har vi hatt mye glede av her. Gutten på 4,5 leker fortsatt masse med den.

Alle slags kjøretøy

Lekemat, lekeservise, lekebutikk.

Anonymous poster hash: 9975e...2e6

Skrevet

Beyblade og xbox!

Anonymous poster hash: 54337...db6

Skrevet

Togbanen er desidert mest populær hos min 2-åring. Ikea lekekjøkken med tilbehør er en god nummer 2.

Anonymous poster hash: cb075...8cc
Skrevet

Traktorer og utstyr fra Bruder.

Skrevet

En traktor med bonde/dyr man kan ta av hengeren, med lyd og "motor", kjøpt på Clas Ohlson, og Fischer Price sin barne-pc (lilla). Det har alltid vært hans favorittleker:)

Skrevet

Han fikk en sånn sittepå - motorsykkel med henger (er hjul foran, to bak) da han ble 2 år. Han er snart 4 år og den brukes hver dag! Også fin å kjøre venner og lillesøster rundt i, de kan sitte på hengeren

Skrevet

Alt med hjul på,rett og slett!Ikke så mye biler ,men alt annet av anleggsmaskiner har bestandig vært populært.Og ikke bare store ting,men de minste traktorene man har tilhengere til er også veldig populære

Anonymous poster hash: fc974...84b
Skrevet

Eget verktøy så han kan jobbe med pappan og gravmaskiner, lastebiler og traktorer er veldig populært her huset. Han er 3år nå og har lekt med slike leker i 11/2 års tid nå. 

Anonymous poster hash: 8f447...32a
Skrevet

Eget verktøy så han kan jobbe med pappan og gravmaskiner, lastebiler og traktorer er veldig populært her huset. Han er 3år nå og har lekt med slike leker i 11/2 års tid nå. 

Og i år får han brio togbane. Briobutikken har 40% avslag på brio treleker i dag og i morgen. Jeg fikk tak i togbane til verdi av ca 950 kr til 350kr i dag siden det allerede var nedsatt litt også kom da 40% i tillegg 

Skrevet

Vi kjøpte denne garasjen til eldstemann, og alle fire barna har hatt så mye glede av den. Definitivt en av de lekene som er lekt mest med, i mange år. Like fin er den også, selv etter at fire barn har lekt masse med den.

41423-900x900.jpg

Anonymous poster hash: 8606a...e9b
Skrevet

Takk for svar! Hvor får man kjøpt sånne hus med klinkekuler i?

Allebarna.no

Skrevet

15 mnd: bilrutsjebane, stableklosser, leketelt og gyngelam. Ball og sandkasse ute

Anonymous poster hash: aa5c3...e57
Skrevet

Her er det definitivt fisher price little people serien som er kjekkest! Han har mange biler, bilbane, bussen, flyet, flyplass, garasje, lekehus, zoo og alt blir lekt masse med hver dag! :) ellers har han en litt større radiostyrt bil som er veldig kjekk, bruker og plassere little people figurene sine i den og kjøre rundt på dem! ;) og brio togbane er veldig kjekk i perioder! :) ute er det john deere traktoren og en lekegressklipper som er morsomt, foruten de store tingene som gyngestativ ect da.. :) gutten min er 27mnd:)

Skrevet

Her har det gått i kaptein sabeltann de siste årene :) sønnen min blir 4 i januar. Alt sjørøveruystyr er populært. Ellers er han veldig glad i små figurer og lekedyr. Han har to store skuter (bl a sorte dame) som han fyller med figurer og leker at de kjemper mot hverandre :)

Skrevet

Vi kjøpte denne garasjen til eldstemann, og alle fire barna har hatt så mye glede av den. Definitivt en av de lekene som er lekt mest med, i mange år. Like fin er den også, selv etter at fire barn har lekt masse med den.

41423-900x900.jpg

Anonymous poster hash: 8606a...e9b

Hvor er den kjøpt?

Den hadde nok sønnen min elsket :)

Skrevet

Har tre gutter og skal jeg plukke ut noe som har vært veldig populært hos alle over lang tid så må det bli duplo og kjøkken.

Anonymous poster hash: 80221...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...