Gå til innhold

Vasker dere trusler sammen med de andre klærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke, hvordan gjør dere det? Samler opp, eller setter på en maskin med 3-4 truser av gangen?

*En hel kurv med skitne truser liksom*

Anonymous poster hash: 19bee...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg truer aldri klærne mine.. :P

Anonymous poster hash: 16fb1...c68
Skrevet

Vi er 4 stk. Skifter truse hver dag. Så blir fort noen truser ;) Vasker truser og sokker sammen på 60 grader.

Anonymous poster hash: b9a91...b4d

Skrevet

Konge overskrift :D

Jeg vasker trusene sammen med sokker og håndklær, alt skal alikevel på 60 grader.

Skrevet

Trusler vasker jeg ikke, blir ikke den schvungen over dem da 😉

Men..vasker truser sammen med sokker. Vi er 4 stykk her, og det blir jo litt å vaske etter ei uke 😏

Skrevet

Vasker mørke sokker, truser og strømpebukser sammen. Lyse sokker, truser, bodyer, strømpebukser, kluter, hånkler sammen. Det mørke tar lengre tid før det blir nok, men da hender det jeg lenger med et mørkt jerseylaken.

Skrevet

Undertøy, strømper, sengetøy og håndklær går på 60grader i masken. Skiller mellom lyst kolørt og mørkt kolørt :)

Skrevet

jeg prøver å vaske truslene for seg selv, så de andre ikke plaggene skal blir så redd...

Skrevet

Haha, da fikk jeg plutselig ny måte å sortere skittentøyet på! ;) Takk for tilbakemeldinger. Grublet på dette her ei stund...

Hoho!

HI

Skrevet

*Autokorrekt*

HI

Skrevet

Hehe :)

Får så mye trusler at de må vaskes liksom :P

Vasker også vanligvis sammen med sokker, håndklær og evnt sengetøy :)

Skrevet

Vasker de sammen med sokker, vaskekluter og håndduker.

Anonymous poster hash: ccd61...59d
Skrevet

Her går de i samma vask. Når jeg hadde små barn gikk ungenes truser i kokebaska, for da var det oen fartsstrtiper innimellom. Men er ikke det lengre, så da går de sammen med alt annet. Så og si alt blir vasket på 60grader her i huset, så ser ikke noe problem med å vaske det sammen. To barn med eksem og fått råd om å vaske alt av deres tøy på 60graderr, men jeg driv ikke med sortering så alt går på samme.

Det er je jeg som kjøper tøy her i huset, så jeg kjøper av gammel vane bomullstøy og det tåler 60 grader. Olabukserr gjør også dey. Er det noen som har kjøpt seg noe selv, har jeg gitt klar beskjed om at da må de passe på det selv og få vasket det. Jeg tar ikke ansvar for om det kommer ut en dukkegenser (for jeg vet min mann har null peil på hva som kan vaskes på hva, og han kan finne på å sette på en maskin. Og alt går på 60 grader der også. Jeg har skrevet oppå vaskemaskinen de programmene vi skal bruke. Kokevask-honkler, sengetøy. 60grader-vanlig tøy. Ull/finvask-ulltøy og finklær. Tegnet programsymbolene og alt. Fungerer så fint, selv to av ungene setter på noen vasker innimellom)

Hu eldste har tatt poenget for hun har fått noen dukkegensere, og ei anna fikk en smelta genser som ikek tålte tørketrommel, den var vist så syntetisk som det gikk ann å få den. Så nå legger de slike ting i sekken på vaskerommet det står ull på.

Anonymous poster hash: 7770d...a88

Skrevet

Ja, koker inkassovarsler og brev fra svigermor på 90 grader. Tomme trusler trenger bare å skylles lett opp.

Anonymous poster hash: 3d4a7...9be
Skrevet

Vaskar trus(l)er saman med vaskaklutar og handdukar på 60 grader.  Er ikkje så nøyen med fargane på desse plagga, men hiv alt i eitt.

Skrevet

Truser, sokker, og håndklær sammen på 60 grader

Skrevet

Truser og sokker sammen på 60 gr. Tåler ikke undertøyet 60 gr, så trenger keg heller ikke bruke det :)

Håndklær og kluter går på 95 gr..

Anonymous poster hash: b773b...b20

Skrevet

Jeg pleier å hvitevaske alle truslene mine . Da blir de ikke så skumle 👻😜👍😀

Skrevet

Jeg pleier å hvitevaske alle truslene mine . Da blir de ikke så skumle 👻😜👍😀

Hihi 😃

Og hey - virker smileys fra iPhone her altså?! 😳😍

Skrevet

Vasker truser sammen med håndklær og kluter på 60 grader. Sokkene vaskes på 40 grader slik det står at de skal. Har bare sorte sokker så de går sammen med annet mørkt tøy som skal vaskes på 40 grader.

Anonymous poster hash: f8628...63a
Skrevet

Her vaskes truslene sammen med pengene. Bruker klorin så de blir skikelig hvitvasket... :-P

Anonymous poster hash: 0177b...c9a
Skrevet

Vasker sammen de andre klærne på 60 grader, men nå har vi sjelden "grisete" truser da. Hvis barnet har noe med bæsj på så tar jeg det alene på 90 hvis det lar seg gjøre.

Anonymous poster hash: 1c250...5e5
Skrevet

Hehehehe! Godt man kan finne måter å vaske trusler på!💩😂

Skrevet

Ha ha.. Denne fikk meg til å tenke på den tråden med sametrusa med lapp på:-)...Noen som husker den?

Anonymous poster hash: 0ae43...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...