Gå til innhold

Når byttet dere vogndel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det totalt håpløst med bagvogn, så jeg startet når han var 3,5 mnd, og bygget opp rundt han når han ikke skulle sove, og siden har det vært en fryd å trille turer :) Nå er han snart 4,5 :) Har vogn med 4 forskjellig stillinger, så han kan legges helt ned når han skal sove :)

Annonse

Ja har begynt å ha pute med når vi er på shopping! ;) Han er så nysgjerrig må opp å se, blir sur når jeg legger han ned.. Han er jo en stor kar så til 6mnd holder den garanter ikke uansett selv om vi har den der nye litt større bagen;P Hehe. Ja da får man se hvor lenge man holder ut:P

Tok bagen ut av Simo kombien da hun var ca 5 mnd. Bagen passet jo lenge enda, men den ble brukt som seng om natta, og orka rett og slett ikke å bære den ut og inn hver dag. Det var jo da hun begynte å ville kikke litt av og til da vi var ute på tur, så det var like gret. Og vogna ble litt lettere uten bagen også - det var jo ingen ulempe ;)

vår var nesten 6 mnd da vi byttet, han kunne sove i bagdelen, men det var bare hyling med en gang han våknet ofte, for han gadd ikke ligge nedi der å ikke se noe som helst. 

sportsdelen var så stor at vi måtte liksom "polstre" lit ekstra får å få han til å ligge greit i den. I begynnelsen satt vi han bare opp et lite hakk når han våknet, og han var fornøyd med det. Nå er han 8 mnd og sitter av og til helt oppreist, men er som oftest fornøyd med halvveisvarianten :) 

Byttet første gang i dag. Han er 5 mnd. Han "satt" ikke så  veldig godt så det ut som, men det funket veldig greit og han sovnet sittende faktisk. Det var trangt med pose i bagdelen, og han synes ikke det var så stas lenger å ligge der nede heller så da ble det sportsdel :)

Annonse

Ja om han sover godt skjønner jeg;) jeg valgte vogn som jeg kunne ha begge veier;)!! Liker å se han ;)! Vi bytter nok nå 4mnd. Stor gutt og liten plass;) så kanskje han blir litt mer fornøyd når vi er på shopping å kan se litt :)!!!

Jeg synes dere bytter tilsportsdel så tidelig jeg.

Her elsker gutten på snart 6 mnd bagen sin. Ikke har vi problemer med at voksiposen ikke får plass heller. Lun og god er den også.

Har emmaljunga Edge duo. Kommer til å bruke bagen så lenge som mulig.

Anonymous poster hash: 87fd7...3de

Vi har dessverre ikke plass lenger og han var svært missfornøyd. Prøvde del 2 idag med stor suksess. Jeg skulle ønske jeg kunne bruke bagdelen lengre da jeg synes den et så fin og praktisk. Menmen sånn er det nå. Ungene er heldigvis forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...