Gå til innhold

Erfaring med fertilitetsmonitor?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå kjøpt meg en clearblue fertilitetsmonitor og lurer på om det er noen som har erfaring med den?

Går å venter på TR og vet ikke hvordan syklusen min er. Har ikke hadd TR siden 13-16 sep. Tenkte jeg skulle prøve fertilitetsmonitoren når jeg fikk TR tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093366-erfaring-med-fertilitetsmonitor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. 

Jeg har brukt CB fertilitetsmonitoren. Jeg gikk rett og slett til innkjøp av den fordi jeg ikke kjenner spesielt mye når jeg har el. Så for min del hadde jeg grei nytte av den, da det viste seg at jeg har el seint i syklusen i forhold til "standarden".

Monitoren brukte to sykluser på å bli kjent med meg og mine hormonnivåer, og fra og med tredje syklusen den var i bruk så fikk jeg max utslag. Så jeg ble rett og slett mye bedre kjent med min egen syklusen, og en mye kontroll på når jeg hadde el. Noe jeg ikke ville visst ellers... Håper TR dukker opp snart så du kommer i gang :)

Høres veldig bra ut :) Håper jeg bare kan få besøk av TR snart, så jeg kan starte prøvingen og ikke bare øv! hehe.... Begynner å bli lei av å ikke kunne prøve en gang :/ Ikke noe tegn til at jeg skal få besøk en gang..

Har monitoren liggende klar på bade :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...