Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Er det viktig med stelleveske, eller duger de fleste store vesker? Anonymous poster hash: 1e204...1b7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 De er uforholdsmessig dyre...og ikke nødvenig med noe som kan henge over styret egentlig, henger bare i veien. Et fint bærenett eller vanlig veske som ligger under vogna er like bra:) Anonymous poster hash: dfc46...3f1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 En stelleveske er bare nødvendig som "pynt" for mor, akkurat som at fargen og modellen på barnevognen skal være riktig ol. En plastpose fra Rema gjør i praksis samme nytten, men sender ikke de samme signalene til omgivelsene. Anonymous poster hash: 84db4...5e5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Jeg brukte min mye, var mye ute å fartet. Finnes store vesker, men jeg likte dette med at vesken kunne fester på styret til vognen. Finnes mange store og praktiske vesker også, så blir jo smak og behag. Nødvendig er det kansje ikke, men kjekt å ha. Anonymous poster hash: a368a...f0c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Med førstemann brukte jeg stelleveske med sndremann ble det ofte en pose under vognen. Hadde ikke giddet å investere i en dyr en...plutselig er permisjonen over og stellevesken blir brukt minimalt. Omgivelsene kunne nok ikke brydd seg mindre! Anonymous poster hash: 56989...87c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 da tror jeg kanskje jeg går for en stor fin veske som jeg kan bruke etterpå også <3 (ikke HI men har lurt på det samme) Anonymous poster hash: 08e50...858
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Er det viktig med stelleveske, eller duger de fleste store vesker? Anonymous poster hash: 1e204...1b7 Vi hadde ikke det. Hadde en veldig fin veske en periode da barnet var baby. Men når barnet er blitt eldre har vi sekk fra Fjellreven. Perfekt til oss! Anonymous poster hash: fed2f...820
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 noen som har tips btw? linker til gode store vesker for eksempel??=) Anonymous poster hash: 08e50...858
Gjest meg&mini Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Jeg synes det. For min del holdt det med en vanlig veske, men hvis kjæresten skal ha med babyen et sted uten meg, så skal han slippe å dra med seg en dameveske;) Jeg kjøpte en helt enkel, svart stelleveske med flere lommer/bur og så fulgte det med stellematte og flaskevarmer. Jeg betalte rundt 600-650 på Barnas hus:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Jeg liker at den kan henge over styret, for da har jeg lett tilgang til busskort, pengebok, gulpeklut osv. Anonymous poster hash: b9180...f95
Gjest lemon-aid Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Ja, definitivt. De fleste stellevesker har mange smarte lommer, den er romslig og nettopp laget for å inneholde stelleprodukter, tåle søl, samtidig som den ikke opptar all plassen under vogna. Da kan du jo bruke plassen til andre ting, hvis du handler :-) Trenger nødvendigvis ikke koste all verdens. Min koster rundt 7-800 kr, og de fleste betaler jo opptil 1200 kr for ei vanlig skinnveske!
Gjest lemon-aid Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 noen som har tips btw? linker til gode store vesker for eksempel??=) Anonymous poster hash: 08e50...858 Emmaljunga sport sine vesker :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Stelleveske er absolutt ikke nødvendig!har overlevd fint med en vanlig liten bag eller stor veske,og jeg har tre barn! Anonymous poster hash: e0b36...809
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Nødvendig med nr 1 og 3, ikke nr 2. Jeg har en boks med pulver, en termos, en flaske vann, Tusen kluter, 5 skift, bleier, våtservietter, håndkle, etc etc. Fant ingen vesker som dekket det behovet gitt
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 her blir det ikke mye pappaen skal trille babyen alene uten meg nei, så da kan evt tingene fint ligge i en pose under el. om han gjør det.. ellers blåser han i om det er en veske som bare ligger under vogna =) MEN ett pluss med stelleveske er jo det at den kan henge over styret/lett tilgjengelig! Ulempen er at de 1000kr ca ville jeg heller brukt på en fin veske som kan brukes mer enn 1 år =/ Anonymous poster hash: 08e50...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå