Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har en på 6mnd, han ammes. Begynte med grøt på kvelds tid, men han sov ikke noe bedre, heller litt mer urolig og bæsjer mye mer. Virker som han har vondt i magen. sluttet en ukes tid og han ble bedre. Noen som har opplevd det samme og fått tips og råd fra helsesøster? Ellers andre råd og tips? Anonymous poster hash: 99646...90a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Begge mine har fått plager med magen etter innføring av grøt, i lang tid. Med nr 2 ville jeg slutte å gi det, men helsesøster "nektet". Og dum som jeg var fulgte jeg det rådet. Og det ble mange måneder med mye magevondt og urolige netter. Sluttet å gi grøt når hun var ca 14 mnd og ting bedret seg veldig. Så er det noe som er sikkert, så er det at neste baby ikke kommer til å få grøt før den er godt introdusert for annen fast føde. Og da blir det heller ikke gitt vanlig babygrøt. Anonymous poster hash: d59e0...5f4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Hva med å prøve å innføre grøt på tidlig ettermiddag i stedet for kveld? Og du behøver jo ikke gi grøt, men kan gi fruktpureer eller middagsmat i stedet. Ta det litt forsiktig. Kan være babyen har ømfintlig mage. Anonymous poster hash: 06767...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå