Gå til innhold

Trenger hjelp til hvor jeg kan få tak i en god dress til baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var innom bloggen mariannebeate.com i går, og hun reklamerte for en dame som syr skjønne ulldresser til baby. De var superfine! Du kanselv velge farge osv... Tror prisen er 450. Jeg skal bestille en, må bare vente til vi vet kjønn, så etter fødselen:)

Ellers har nøstebarn ullfleecedress, som hun over skriver:)

Anonymous poster hash: 4497c...c08

Annonse

Gjest flykræsj

Signerer alle som anbefaler ullfleece fra nøstebarn. Den er utrolig deilig :) Jeg kjøpte i minste størrelse til førstemann. Skulle jeg kjøpt igjen tror jeg nok jeg ville gått opp en størrelse og heller latt den være litt romslig i starten. Greit med en dress som kan brukes til vinteren er over.

Jeg skal kjøpe til lanullva. De har nettside. Dressen holder lenge og strekker seg etter barnet. Kjempegod og varm. Har brukt mye genseren til meg selv og samme med mannen. Datra vår har også alltid hatt disse klærne. Har kjøpt en størrelse større enn hva hun bruker og da har hun brukt klærne til de er utslitt. De har også luer og babytepper:)

Tusen takk for gode tips! Jeg skal vurdere den fra nøstebarn tenkte jeg. :) men d kan kanskje være lurt å vente til det nærmer seg litt mer januar, så kanskje de kommer på tilbud?

De kommer sjeldent på tilbud. Og da er det gjerne litt utplukket.

Anonymous poster hash: cddad...ac0

Gjest usababy

Vi har et par i fleece, men de minste dressene er Tom&Trine dress fra Spar Kjøp. Har hørt mye bra om de, og de virker myke og varme til en vinterbaby.

Nøstebarn har jeg ikke erfaring med, men tror de er ganske dyre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...