Gå til innhold

Trenger hjelp og råd!!!

VurdererBaby

Anbefalte innlegg

Forrige mens 20.09 og fikk ikke ny mens som forventet. Trodde jeg var gravid og tok forrige onsdag og torsdag tilsammen tre tester (to "billige" og en clearblue digital, den visste "gravid 2-3 uker") som alle var positiv. Lykke på jord<3

Har følt meg gravid, ømme bryster og stort sett bare sovet en hel uke.

Men. I dag fikk jeg det jeg vil kalle for en helt normal mensen:( Tok en clearblue digital og fikk opp "ikke gravid"... Lurer på hvordan det kan ha seg? Hvis jeg har hatt en spontanabort, sitter ikke da hcg i kroppen i flere uker etterpå??? Hvordan kan testen da bli negativ??? Har jeg mistet???

Fortsetter under...

Høres ut som du fikk en kjemisk abort ? De to gangen jeg har hatt det, så har jeg hatt klassiske gravidtegn for meg, ømme pupper, etc. Men da fikk jeg aldri utslag på vanlig graviditetstester. Jeg fikk det bekreftet på den første ved blodprøve, mens på den andre kjente jeg at det samme skjedde. Jeg hadde gått igjennom ivf da på begge, så har ekstra obs på alt av tegn.

Ingen av mine var nok hcg til å gi utslag på en graviditetstest. Da fikk jeg vanlig mens, bare litt forsinket. 

Høres jo ut som det er det du har hatt dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...